Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tradedoubler - Hjælp søges!

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nillerrune:

Martin Elnegaard:
Hold da op, hvor er det besværligt. Jeg har en wordpress blog, og skal indsætte noget . Hvor finder jeg dette? Og hvorfor skal det være så besværligt? Det er sgu ikke som Euroads og de andre. Men vil gerne have Tradedoubler og dens reklamer. Mvh Martin

Mht Wordpress så skal du gå ind i Udseende --> Editor ---> Header og så  indsæt koden der. Alternativt så lave en simple index.htm og så om omdøb din index.php i de to sekunder det tager at vertificere siden. 

Ellers kan jeg godt se at TradeDoubler system kan virke uoverskuligt lige til at starte med, men når du har lært at bruge det er det 10 gange bedre end mange af de andre på det Danske marked. Her tænker jeg på den statistik som er muligt og at man kan søge på søgeordspolitik, det gør det letter at være PPC affiliate.

Men når du har fået godkendt din side, så prøv at fortæl hvad det er du har problmer med så skal jeg forsøge at hjælpe dig

Nillerrune:

Under "Udseende", kan jeg ikke rigtigt finde noget der hedder "Editor"? er det pga. jeg ikke selv hoster min Wordpress-løsning?

/Claus

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 22:24

clausfrandsen:

Nillerrune:

Martin Elnegaard:
Hold da op, hvor er det besværligt. Jeg har en wordpress blog, og skal indsætte noget . Hvor finder jeg dette? Og hvorfor skal det være så besværligt? Det er sgu ikke som Euroads og de andre. Men vil gerne have Tradedoubler og dens reklamer. Mvh Martin

Mht Wordpress så skal du gå ind i Udseende --> Editor ---> Header og så  indsæt koden der. Alternativt så lave en simple index.htm og så om omdøb din index.php i de to sekunder det tager at vertificere siden. 

Ellers kan jeg godt se at TradeDoubler system kan virke uoverskuligt lige til at starte med, men når du har lært at bruge det er det 10 gange bedre end mange af de andre på det Danske marked. Her tænker jeg på den statistik som er muligt og at man kan søge på søgeordspolitik, det gør det letter at være PPC affiliate.

Men når du har fået godkendt din side, så prøv at fortæl hvad det er du har problmer med så skal jeg forsøge at hjælpe dig

Nillerrune:

Under "Udseende", kan jeg ikke rigtigt finde noget der hedder "Editor"? er det pga. jeg ikke selv hoster min Wordpress-løsning?

/Claus

Hej

Jeg bruger heller ikke tradedoubler da jeg bare ikke kan finde rundt i den. Skifter mellem dansk/engelsk/fransk og jeg skal komme efter dig.

Jeg kan dog ikke mindes at jeg har skulle gaa ind i min wp blog og indsætte en kode..

Jeg har bare tilmeldt mig og skrevet hvilken side evt reklamer skulle bruges paa.

Jeg har nogen aktive reklamer fra Euroads og Iq media. Her kan jeg heller ikke mindes at jeg skulle ind og indsætte en kode paa min side.

Skal man det for at det virker???

Er det ikke bare at tilmelde sig og angive hvilken webside man skal bruge reklamerne paa og saa er det det?

takker

mvh

anders

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Jan 11
Skrevet kl. 22:28

Hej Anders...

Det er fordi man oppe i headeren skal skrive ID'en på sit site ind, og det betyder jo for f….. at man må skulle have adgang til kildekoden, right? men det har man jo bare øv niks på den wordpress som er hosted hos wordpress selv.

Hvis man selv hoster den, har man jo alle filerne liggende og kan splitte dem ad på må og få og tilrette, men der er jo ingen (så vidt jeg ved) ftp-adgang til ens filer på en wordpress-hosted site.

Måske er jeg forkert på den, men det var nu også mest for at få stillet min nysgerrighed.

/Claus

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:31

Det er en sikkerhed for at du ejer hjemmesiden og at det er på den nævnte hjemmeside at annoncerne bliver placeret.

Andre danske netværk har problemer med at affiliates smider kampagner direkte på AdWords eller i FB grupper, uden at have fået lov. Det kan man ikke hos TD uden kontoen er sat op til det.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Jan 11
Skrevet kl. 22:34

Hej Nicolaj og tak for input.

Så dvs. at jeg er nødsaget til at hosted løsningen selv, right? for så må jeg jo blot få sat mig ned og eksporteret den en dag ved lejlighed :)

/claus

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:36

Eller ringe til TD og forklare problemet. Jeg tror også at de kan godkende siden manuelt.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Jan 11
Skrevet kl. 22:38

OK, det må så lige forsøges… så vender jeg lige retur med svar, når jeg har en evt. løsning.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 22:41

Claus Frandsen:

Hej Nicolaj og tak for input.

Så dvs. at jeg er nødsaget til at hosted løsningen selv, right? for så må jeg jo blot få sat mig ned og eksporteret den en dag ved lejlighed :)

/claus

Hej Claus

Jeg ved ik hvordan det hvis man har siden hos wordpress men jeg har min side hos unoeuro og her har jeg adgang til det hele.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 22:44

Jeg synes Tradedoubler er top dollar blandt de danske Cool

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:31

Anders S:

clausfrandsen:

Nillerrune:

Martin Elnegaard:

Nillerrune:

/Claus

Hej

Jeg bruger heller ikke tradedoubler da jeg bare ikke kan finde rundt i den. Skifter mellem dansk/engelsk/fransk og jeg skal komme efter dig.

Jeg kan dog ikke mindes at jeg har skulle gaa ind i min wp blog og indsætte en kode..

Jeg har bare tilmeldt mig og skrevet hvilken side evt reklamer skulle bruges paa.

Jeg har nogen aktive reklamer fra Euroads og Iq media. Her kan jeg heller ikke mindes at jeg skulle ind og indsætte en kode paa min side.

Skal man det for at det virker???

Er det ikke bare at tilmelde sig og angive hvilken webside man skal bruge reklamerne paa og saa er det det?

takker

mvh

anders

Ved ikke hvorfor du ikke har editor under Udseende, har du trykket på Udseende? Jeg får en menu med fire muligheder - Temaer, Widgets, Menuer og Editor.

Men ellers ring til TD og snak med dem, en af grundene til at de indførte det var at nogle affiliates brugte sider som ikke var deres for at få adgang til kampagner og derefter lavet snyd. Problemet var nok ikke så stort i DK som i andre lande.  

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)