Hej.
Jeg har tilmeldt mig Tradedoubler, og kan faktisk ikke finde rundt i det efter adskellige timer foran sitet.
Det med "verify site" - når man har trykket på det, så skal de godkendes én først eller?
Synes at deres kampagne admin er af ringe standard!
Har kigget rundt her på Amino omkring dette emne, men fandt ikke noget brugbart.
Jeg kunne faktisk godt tænke mig en guide for step for step - hvis nogle havde interesse i dette, kunne det være en meget stor hjælp for mig ;)
Mvh
Martin Elnegaard
Mht. "Verify site" så gå ind under administration --> site information og vælg herefter verify under det enkelte site som du vil verificere. Du skal blot indsætte en stump kode på din side.
Mht. hvordan systemet ellers fungerer, så kig under informationer --> manualer --> trin for trin guide. Det er beskrevet og illustereret meget godt.
Hvis det kan være nogen tryst, så har jeg benyttet mig af Tradedoubler i ca. 4 år og kan stadig fare vild i deres admin. Det siger måske mere om mig, end om dem. Men ......
Ps. Udover det, så er jeg ganske tilfreds med Tradedoubler.
Hold da op, hvor er det besværligt.
Jeg har en wordpressblog, og skal indsætte noget . Hvor finder jeg dette?
Og hvorfor skal det være så besværligt? Det er sgu ikke som Euroads og de andre.
Men vil gerne have Tradedoubler og dens reklamer.
Mvh
Martin
Jeg har en wordpress blog, og skal indsætte noget . Hvor finder jeg dette?
Og hvorfor skal det være så besværligt? Det er sgu ikke som Euroads og de andre.
Mvh
Martin
Jeg ved heller ikke om det er fordi, at vi er vant til EuroAds eller noget andet, at vi synes Tradedoubler virker så uoverskueligt :)
TradeDoubler er det eneste affiliateselskab i Danmark, som jeg kender, som jeg har valgt fra, alene fordi, at jeg slet ikke kan finde rundt i administrationen. Det er simpelthen ulogisk bygget op for mig - føler mig som en total IT-analfabet når jeg skal forsøge at finde rundt i det.
Jeg bruger i stedet blandt andre EuroAds, Adfair, MM Medier, Smart Response Media, Guava Media, InterCorp, Nordic Ads og DanAds.dk
Der er en Amino der har et site der hedder PartnerProgrammer.dk - den vil jeg anbefale dig at kigge forbi. :-)
Det var da dælme da rart at vide, at jeg ikke er den eneste der ikke kan finde rundt i det :)
Og så at du nævner Smart Response Media, Intercorp og Nordic Ads som jeg slet ikke kender, er jo endnu bedre!
Hvad er din erfaring med Adfair? Jeg har søgt, men ingen respons fået fra dem endnu. Og det er over en uge siden nu!
Spørgsmål omkring Danads.dk - Hvordan ansøger man hos dem? Kan kun finde kontakt siden. Er det nok? Det virker meget underligt, eller er de forholdsvis nye på markedet?
Mvh
Martin
Det var da dælme da rart at vide, at jeg ikke er den eneste der ikke kan finde rundt i det :)
Og så at du nævner Smart Response Media, Intercorp og Nordic Ads som jeg slet ikke kender, er jo endnu bedre!
Hvad er din erfaring med Adfair? Jeg har søgt, men ingen respons fået fra dem endnu. Og det er over en uge siden nu!
Spørgsmål omkring Danads.dk - Hvordan ansøger man hos dem? Kan kun finde kontakt siden. Er det nok? Det virker meget underligt, eller er de forholdsvis nye på markedet?
Mvh
Martin
Jeg har en wordpress blog, og skal indsætte noget . Hvor finder jeg dette?
Mvh
Martin
Mht Wordpress så skal du gå ind i Udseende --> Editor ---> Header og så indsæt koden der. Alternativt så lave en simple index.htm og så om omdøb din index.php i de to sekunder det tager at vertificere siden.
Ellers kan jeg godt se at TradeDoubler system kan virke uoverskuligt lige til at starte med, men når du har lært at bruge det er det 10 gange bedre end mange af de andre på det Danske marked. Her tænker jeg på den statistik som er muligt og at man kan søge på søgeordspolitik, det gør det letter at være PPCaffiliate.
Men når du har fået godkendt din side, så prøv at fortæl hvad det er du har problmer med så skal jeg forsøge at hjælpe dig