Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide til mit første projekt?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AminoerSmile

Efter at have fulgt med på forumet i et par uger vil jeg gerne selv til at i gang. Jeg er god til computere og jeg har meget efaring inden for opsætning af CMS, men kan se at konkurrencen er rigtig stor på dette område.

Har også tænkt på at starte min egen webshop, men det er svært at finde et produkt som man interesserer sig for og som der ikke er stor konkurrence på.

Så hvis nogen har en ide til mig er de meget velkomne til at sende mig en mail på anders_nees snabela hotmail.com

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 08:27

Hej Anders

Smid mig en mail på hundahl@hundogco.dk, så kommer jeg gerne med et par forslag og bud... Men lad mig lidt mere om hvad du har i tankerne, evt. hvad du intereserer dig for, og har erfaring med.

Ser frem til at høre fra dig Smile

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Feb 09
Skrevet kl. 18:41

Idéer er stadig meget velkomneWink

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 18:44

Det ville nok hjælpe lidt, hvis du skrev noget mere om dig selv og dine interesser/kompetencer. Folk kunne jo godt foreslå dig at starte et kunstgalleri på nettet, men det nytter jo ikke, hvis du intet ved om det...og i øvrigt heller ikke er interesseret i det.

Husk......som man råber i skoven, får man svar ;o)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Feb 09
Skrevet kl. 22:04

Okay, her kommer lidt mere information om mig.

Jeg er en dreng på 16 år. Jeg kan lave statiske hjemmesider, kodet i HTML og CSS. Jeg har også et lille kendskab til PHP.
Jeg interessere mig meget for computere, og hvordan de er sat op og fungerer. Jeg kan godt lide at følge med på markedet, og ved en del om hardware

I min fritid går jeg til fodbold og i fitness, ellers bruger jeg meget tid ved computeren.

Jeg er frisk på alle idéer.

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:22

Hvis jeg var dig ville jeg udnytte mine kompetencer til at oprette en hjemmeside til formål for at tjene penge på adsense og andre reklamebannere.

Det du skal gøre er at lave en side, som er interessant. Den skal være MEGET simpel. Så skal du bruge dine penge på at markedsføre til en bestemt målgruppe, og se hvordan denne målgruppe reagerer på din markedsføring. Efter et stykke tid skal du skifte til en ny målgruppe, det vil sige ændre dit indhold på siden også.

Altså skal du lege med markedsføring og finde ud af, hvordan forskellige målgrupper reagerer, og hvad de reagerer bedst på. Og du vil samtidigt tjene penge på at folk trykker på dine annoncer.

På den måde vil du på sigt - når du bliver lidt ældre end du er - have større kendskab til, hvordan man markedsfører sig, og så kan du udnytte din viden på det tidspunkt, og få det optimale ud af minimale omkostninger.

Håber det lød forståeligt :)

Dbh. Yngvi

Tilmeldt 14. Jun 05
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 08:09

Hej Anders

Kig eventuelt forbi www.horsmark.com - inspiration der sikkert kan sætte tankerne igang :-)

Mvh

Jesper

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)