Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting gruppen

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

Jeg har i 1. omgang defineret hvem der er målgruppen og så tager vi den derfra, det er der vel ikke noget mystisk , er der?

Det er der da i høj grad når du tilsyneladende ekskluderer folk som rent faktisk ér med i målgruppen!

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 16:52

Mikkel Mikjær Christensen:

Henrik Nielsen:

Jeg har i 1. omgang defineret hvem der er målgruppen og så tager vi den derfra, det er der vel ikke noget mystisk , er der?

Det er der da i høj grad når du tilsyneladende ekskluderer folk som rent faktisk ér med i målgruppen!

Det er vist en strid om ord... men lad os slå fast at gruppen er for 

Mindre Webhosts

Iværksættere, der er ved at starte noget op, der er relateret til hostingbranchen

Personer, der feks tidligere har været webhost og ønsker at hjælpe og debattere i gruppen

Fejlen er min, jeg skulle have været mere klar i min udmeldning

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:01

Henrik Nielsen:

Mindre Webhosts

Iværksættere, der er ved at starte noget op, der er relateret til hostingbranchen

Personer, der feks tidligere har været webhost og ønsker at hjælpe og debattere i gruppen

Så er jeg meget glad for jeg ikke er medlem ... jeg mener på intet tidspunkt jeg har stemt for at du skulle være fortaler/formand/bestemmende myndighed over noget som helst jeg havde noget med at gøre ...

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 19:10

Mikkel Mikjær Christensen:

Henrik Nielsen:

Mindre Webhosts

Så er jeg meget glad for jeg ikke er medlem ... jeg mener på intet tidspunkt jeg har stemt for at du skulle være fortaler/formand/bestemmende myndighed over noget som helst jeg havde noget med at gøre ...

Det var da en yderst nyttig og vedkommende oplysning .-)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:47

Henrik Nielsen:

Mindre Webhosts

Med den afgrænsning af målgruppen er det nok på sin på plads, at reviderer gruppens navn. Så var det mere passende at kalde "Hosting - for newbies og has beens" :-)  Det er måske lidt vel ironisk, men det bør ihvertfald være et navn der ikke lader tvivl om hvem målgruppen er.

Så kan en der er interesset i en mere generel målgruppe, lave hosting gruppen, for alle der har noget med hosting at gøre. F.eks. kunne det være at Mikkel ville tage teten.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 21:19

Lundsby:

Så kan en der er interesset i en mere generel målgruppe, lave hosting gruppen, for alle der har noget med hosting at gøre. F.eks. kunne det være at Mikkel ville tage teten.

Der er vist ingen grund til at lave flere grupper, der eksisterer nu 3 stks. Jeg er meget godt tilfreds for i "Hosting Gruppen" er der aktivtet og der har allerede været flere gode indlæg :-) 

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)