Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel til com-domæne - hvor skal det ligge?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Det er altid muligt ;) Vi laver et special tilbud til dig. Kontakt mig via mail, så snakker vi videre derfra..

Google Apps kører perfekt med vores system ;)

Mvh,

Martin

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 00:09

www.ixwebhosting.com kan anbefales som alle andre udbydere derover så har de 24/7 support, det er vist ofte de samme der sidder og giver support for mange af udbydere skulle man tro.

www.gigahost.dk har jeg tidligere haft og det var en dårlig oplevelse.

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 00:17

Du har primært en dansk side på nuværende tidspunkt ? -- men planer om internationale sprogversioner på et tidspunkt?

Sådan læser jeg dit indlæg mellem linierne, måske tager jeg fejl?.

I så tilfælde ville jeg nu tage en dansk hosting udbyder.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 00:28

Hej Jan,

Nej, siden er på engelsk, men skal med tiden oversættes til alle større sprog. I første omgang mandarin, spansk, tysk, fransk, thai, japansk, bengali og flere.

De besøgende vil for en meget lille del være danske eller skandinaviske, så derfor skal vi tænke i asiatiske/amerikanske besøgende.

Mvh Flemming

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 00:31

Hej Martin,

Jeg skriver til dig i løbet af et par dage, når jeg har set alle de muligheder, der er.

Mvh Flemming

Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 00:42

Flemming1970:

Prisen var USD95 per år. Det er knap 40 kr per måned. Men prisen er ikke det interessante, det er nu stadig funktionalitet og hastighed.

Hej Flemming...

Jeg har selv haft kig på BlueHost og faldt over BlueHost Coupons. Hvis du følger deres link, betaler du kun $5.95/md hvis du tilmelder dig for 12 måneder ($71.40 for et år), eller $4.95/md hvis du tilmelder dig for 24 eller 36 måneder.

Har ikke selv tilmeldt endnu, så jeg har desværre ingen erfaringer, jeg kan dele med dig.

Mvh.

Christian

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 00:49

ok -  så skal du jo ikke have en dansk host Smile

Jeg kan anbefale dig at kikke på www.webhosting.net hvis du vil have et godt internationalt webhotel, de er i Florida USA - fornuftige priser, Live chat support, hurtig respons. Jeg har selv brugt dem i mange år til mit mest succesfulde internationale site - hvor jeg har haft en VPS (et stort webhotel).

Det har kørt upåklageligt selv med meget trafik i perioder, så jeg har aldrig haft behov for at flytte sitet til sin egen server (det arbejder jeg dog på nu, har netop lavet en aftale med www.peer1.com om at leje en server hos dem)

Held og lykke med det

MVH

Jan 

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 00:56

Flemming1970:

Hej Martin,

Jeg skriver til dig i løbet af et par dage, når jeg har set alle de muligheder, der er.

Mvh Flemming

Du er velkommen..

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 08:47

Slicehost.com (VPS) er også værd at overveje hvis du kan sætte din egen server op:d

De har to datacentre i USA og en service der er i top. Har været ved dem i 9 måneder uden noget nede tid. Deres service er dynamisk og super fed at arbejde med. Tjek det ud!

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 08:53

Martin van de Belt:

Vores webhosting koster 45 kr. inkl. moms. Du kan her hoste op til 5 domæner og får 1000 MB diskplads, samt 15 GB trafik. Det er standard, og vi kan selvfølgelig skræddersye en pakke til dit behov.

Læg mærke til pladsen... den beskrives i Mbytes ikke Gbytes.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)