Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opgavestyringsværktøj

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 8. Oct 06
Indlæg ialt: 238
Fra  microparts NAP - Nordic AutoParts ApS Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg føler, at vi i vores virksomhed har det problem, at for mange opgaver henlægges eller ”glemmes” på tværs af afdelingerne. Findes der ikke noget ”gratis” software som via det interne netværk i virksomheden kan holde styr på opgaverne og hvor man kan dele informationer og følge med i udviklingen på opgaverne?

Fra Århus
Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 16:14
Vi har været /er med på et sådant projekt i Århus men gratis er det ikke :-D Ellers ved jeg at mange mindre virksomheder anvender outlooks opgave styring delt over netværk. Måske var det en ide.
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 00:57
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 01:55

Jeg har netop opgivet basecamp, da bl.a. filhåndteringen var elendig (til mit behov) og da jeg generelt synes det er lidt dumt opbygget.

Lige nu er jeg tilbage til Outlook Exchange og kalender/opgaver deri, som let deles mellem mig og de andre - på tværs af lande og sprog.
Filer deles og håndteres 100% via Dropbox - getdropbox.com  -det absolut mest geniale tool til at dele filer mellem flere personer. Det fungere som almindelig mappestruktur på min computer og andre med getdropbox installeret får de filer jeg gemmer i delte mapper synkroniseret ind automatisk. Andre kan jeg let sende en delemappe til via et webinterfase.

Overvejer http://www.activecollab.com/ til opgavehåndteringen. Det er et one time fee for softwaren og derefter noget hosting. De har noget opgraderings fee også, men det er jeg ret sikker på er valgfrit...

Nogle af mine kunder bruger Google Docs til at dele info og håndtere ogpaver. Tror det primært er deres Excel funktion de bruger... ved ikke om det er super, men det er gratis.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Århus
Tilmeldt 8. Oct 06
Indlæg ialt: 238
Fra  microparts NAP - Nordic AutoParts ApS Skrevet kl. 15:39

Tak for jeres besvarelser - kigger nærmere på dem.

v.h. John

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)