Jeg føler, at vi i vores virksomhed har det problem, at for mange opgaver henlægges eller ”glemmes” på tværs af afdelingerne. Findes der ikke noget ”gratis” software som via det interne netværk i virksomheden kan holde styr på opgaverne og hvor man kan dele informationer og følge med i udviklingen på opgaverne? |
Opgavestyringsværktøj
- 1
|
Jeg har netop opgivet basecamp, da bl.a. filhåndteringen var elendig (til mit behov) og da jeg generelt synes det er lidt dumt opbygget. Lige nu er jeg tilbage til Outlook Exchange og kalender/opgaver deri, som let deles mellem mig og de andre - på tværs af lande og sprog. Overvejer http://www.activecollab.com/ til opgavehåndteringen. Det er et one time fee for softwaren og derefter noget hosting. De har noget opgraderings fee også, men det er jeg ret sikker på er valgfrit... Nogle af mine kunder bruger Google Docs til at dele info og håndtere ogpaver. Tror det primært er deres Excel funktion de bruger... ved ikke om det er super, men det er gratis. |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Tak for jeres besvarelser - kigger nærmere på dem. v.h. John |