Jeg ville vælge lidt fra det ene og lidt fra det andet. Det nye design er for fladt i farverne til at være spændende. Der skal minimum være tre farver i et design - ellers bliver det kedeligt. Vælg den grønne top fra det gamle design. Der er en fin sammenhæng mellem billedet af vejen - og det I tilbyder. Postkortene er fine (fra det nye design), så længe de viser transportsituationer som I kan tilbyde. Det er totalt kikset, når menuen folder sig ud over noget tekst på siden! Brug hellere den gamle løsning her. Overvej at droppe postkortene, hvis det bliver svært at få plads til menuen. Der er budskab nok i det grønne baggrundsbillede. Jeg ville vælge at bruge hvid, grøn og blå farve i designet. Dvs. drop den gule og røde fra det gamle design. Hvis I har en afdeling for import/salg af biler, så lav et link til en side, der fortæller noget om det. Husk at relevente links (også dem der linker internt) giver et bedre søgeresultat. Og så lige en sidste detalje: Fed skrift er til overskrifter. Hvis I har brug for at fremhæve "vi tilbyder vores service..." så lav en bulleted list med en overskrift i stedet. Og det der Husk! Lav enramme om elelr en baggrundsfarve bagved, så man kan se at det adskiller fra sig den anden tekst, som er mere reklameagtig. God fornøjelse! |
Jeg er glad for alle de fine kommentare, som jeg fluks bringer videre til webmand og sælger