på min hjemmeside hvilket et er flottest ? |
Det nye er helt klart det mest sammenhængende, og jeg ville som forbruger ti gange hellere kigge rundt på siden med det nye design..
på min hjemmeside hvilket et er flottest ? |
Det nye er helt klart det mest sammenhængende, og jeg ville som forbruger ti gange hellere kigge rundt på siden med det nye design.. |
Jeg ville hvis det var mig, vælge det nye, meget flottere, og mere sammenhæng. |
Tak, jeg er rigtig glad for at i gider at bruge lidt tid på at kommentere min side, man stirer sig jo tit blind på sin egen side |
Det nye design er som de andre siger det bedste. Jeg syntes bare I skulle tage den gule effekt fra det gamle DK-kort med over, så det giver lidt farve. Men hvis vi snakker det nye design, så syntes jeg at der er for meget tekst på forsiden, samt et tomt hul ned til de forskellige transportører (hvorfor skal de i øvrigt være på forsiden... man ringer vel til døgnvagten?). Forside: Lav det mere overskueligt med oplysninger som brugeren er interesseret i, i stedet for allerede at informere folk om at de skal oplyse omkring sænkning, skørtesæt osv. Det skal døgnvagten vel spørge om. Det samme gælder med at i fortæller at jeres transportører har meget erfaring med import af biler fra udlandet... nå... og hvad så? Ikke brugbare oplysninger i mine øjne, hvis jeg bare skal have flyttet min bil. Fjern ordet "typisk" foran prisen og nøjs' med "fra 300 kr....." Nå, men ta' det som positiv kritik, og hvis dette ikke er forsiden, men nærmere "om os"-siden, så tager jeg nogle af ordene i mig igen... Men som sagt er det nye design det bedste... Lige mine 2 cent... |
Hej Per Jeg tager det bestemt som positiv kritik, men ønsker jo "kundernes" syn på siden, derfor jeg spørger jer Jo det er forsiden, tekstdelen vil blive redigeret, den er blot copy pasted over for at "fylde lidt på" |
Er helt klart mest til det nye design! |
Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise