Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vagtselskab hjemmeside til salg - 12.000 + moms.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer ser først denne besked nu. den hedder www.vagtvikarbureauet.dk og den ligger på side 1 ved søgeordet VAGT og mange andre.

I  er meget velkommen til at kontakte mig på telefon 21 42 43 46

Fra København
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:36
Fra Sønderborg
Tilmeldt 27. Jun 07
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 15:20

husk lige tråden er over et år gammel.. Smile

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 18:12

Din idé med siden er som udgangspunkt rigtigt godt, men men men, jeg har altid haft den holdning af et godt domæne, er et der er nemt at huske, samt et som de fleste kan stave til, f. eks. i tilfælde af at de for domænet fortalt i en tlf samtale, eller radiospot osv.

Tror desværre det er de færreste der kan stave til bureau - personligt har jeg til tider selv svært ved det, og jeg fik da 11 i retstavning (ja dengang var det en anden skala man fik karakter efter)

Blot mit besyv, og tillykke med din flotte side placering :)

Mvh

Peter

Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 23:20

Hej

kan du også lave hjemmesider og søgeoptimere men frugt og grønt men frugt lev

send mig en pris på den

til 2010@forum.dk

hilsen

michael

Tilmeldt 10. Apr 10
Skrevet kl. 10:37

Hej Peter

Som udgangspunkt give jeg dig ret i at et unikt domænenavn er godt, men folk søger på unikke søgeord og hele sætninger i dag. som eks. kan jeg fortælle dig at der bliver søgt ca. 33100 gange om måneden på søgeordet ' vagt'.

Når man skriver 'vagt' så vil man se det link der ligger på på side 1-3 på Google. og finde den hjemmesider man syntes om.

Men mange skriver sætninger eks. 'vagt nordsjælland'

Blomster : 301000 gange pr. måned..m.

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 12:00

Vagtselskaber kan mærke krisen rigtig godt. Det første sted butikker osv. sparer er på vagterne. Der har været mere eller mindre ansættelsestop i vagtselskaber det sidste års tid, og det er så godt som umuligt at få arbejde i branchen.

xxx

Tilmeldt 10. Apr 10
Skrevet kl. 12:15

Hej Pjedsted

Det er rigtigt at det er svært at få job inden for branchen, men årsagen er ikke at det er dårlige tider for branchen, men at mange flere søger. Husk på at da det var gode tider var det meget svært at få vagtfolk, men nu da der er krise søger alle håndværker o.l tilbage til vagt branchen. det gælder eksempelvis også buschauffører  

http://www.sikkerhedsbranchen.dk/billeder/Deloittes_Brancheanalyse_sikkerhedsbranchen_2009.pdf

Tilmeldt 10. Apr 10
Skrevet kl. 14:33

Hej Michael

Jeg håber min partner Har kontaktet dig vedr. en hjemmeside ellers er du velkommen til at kontakte mig igen.

Tilmeldt 10. Apr 10
Skrevet kl. 11:13

Hej

Denne side er IKKE tilsalg mere

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)