Din idé med siden er som udgangspunkt rigtigt godt, men men men, jeg har altid haft den holdning af et godt domæne, er et der er nemt at huske, samt et som de fleste kan stave til, f. eks. i tilfælde af at de for domænet fortalt i en tlf samtale, eller radiospot osv.
Tror desværre det er de færreste der kan stave til bureau - personligt har jeg til tider selv svært ved det, og jeg fik da 11 i retstavning (ja dengang var det en anden skala man fik karakter efter)
Blot mit besyv, og tillykke med din flotte side placering :)
Som udgangspunkt give jeg dig ret i at et unikt domænenavn er godt, men folk søger på unikke søgeord og hele sætninger i dag. som eks. kan jeg fortælle dig at der bliver søgt ca. 33100 gange om måneden på søgeordet ' vagt'.
Når man skriver 'vagt' så vil man se det link der ligger på på side 1-3 på Google. og finde den hjemmesider man syntes om.
Men mange skriver sætninger eks. 'vagt nordsjælland'
Vagtselskaber kan mærke krisen rigtig godt. Det første sted butikker osv. sparer er på vagterne. Der har været mere eller mindre ansættelsestop i vagtselskaber det sidste års tid, og det er så godt som umuligt at få arbejde i branchen.
Det er rigtigt at det er svært at få job inden for branchen, men årsagen er ikke at det er dårlige tider for branchen, men at mange flere søger. Husk på at da det var gode tider var det meget svært at få vagtfolk, men nu da der er krise søger alle håndværker o.l tilbage til vagt branchen. det gælder eksempelvis også buschauffører