jeg har en stor kasse mosgummi til hobby brug, skriv hvis der er nogen der mangler sådan noget.
|
Hvad er mosgummi??
Mvh
Peter Holmstrand
Hvad er mosgummi?? Mvh |
Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com
det er noget gummi til hobby brug til at klippe figurer i og lignende.
Mvh Christian Holm |
Kære buddi! Jeg er interesseret i din kasse med mosgummi Men hvor meget er en stor kasse og hvad skal du have for det? Ser frem til at høre fra dig Varme vinterhilsner til dig og dine kære |
ja det er nemlig til sådan en masse fansit noget:) jamen jeg vil tro der er 200-300 ark i mange farver og de måler 20*29cm det fylder 1 flyttekasse. hvad syntes du ville være en god pris for det, jeg vil gerne tælle det nødagtigt så hvis vi bare finder en stk pris:) for jeg har før selv købt noget hvor mængden var vuderet af sælger og der var kun det halve af hvad de havde sagt, så jeg tæller det meget gerne:) laver du meget smykker for jeg har noget vejer og nogle låse og sådan lidt forskælligt til smykker også:)
Mvh Christian Holm |
skal 1.75kr + forsendelse:) Mvh Christian Holm |
Hmmmm... har det meget svært med ordet "SKAL" specielt eftersom du startede med at skrive: hvad syntes du ville være en god pris for det Derfor holder jeg fast i mit bud og vælger ikke at forhøje det! Skulle du komme på andre tanker, er du velkommen til at kontakte mig Ellers kan det jo være at der er andre der er interesseret... Varme vinterhilsner til dig og dine kære
|
http://www.cchobby.dk/pages/product.asp?itemGuid=208229 611,25 for 300 incl fragt. :)
Bare som prisindikator. |