Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om navnefabrikken.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

www.navnefabrikken.dk har kørt i snart 2 år nu og er i stadig vækst, men det er svært at vide, hvad brugerne/kunderne på siden synes.. Så har du en mening, bliver den modtaget med stor tak..

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 15:21

Det var faktisk lidt sjovt. Da jeg klikkede ind på din side var mit alleførste indtryk at det lignede end hurtigt hjemmebikset side. Da jeg så kiggede nærmere på detaljerne, så det jo faktisk ud som om det var godt professionelt arbejde. Jeg kan se nederst at det er designet af danaweb og jeg må sige jeg kan slet ikke sætte mig ind i farvevalget af den blå baggrund. Personligt synes jeg den farve er utroligt anstrengende for øjnene og lever slet ikke op til resten af designets standard. Jeg må indrømme at havde jeg googlet mig ind på siden, havde jeg forladt den med det samme udelukkende af den grund. Som sagt synes jeg resten af siden ser rigtig godt ud, det er bare den baggrund der stjæler al opmærksomheden

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 15:25

Venligst

René Buch

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 15:28

Jeg tænkte det samme som Steffen..

Noia , det føles lidt som om når man kigger ind i et lys i et mørkt rum og slukker igen.. Men kan ikke fokusere ordentligt.. Den må ramme en helt bestemt nuance.. Jeg synes det er en flot side, men den blå farve skal enten være lysere eller mørkere så den er mere behagelig at se på..
Synes aldrig jeg har ramt sådan en farve før når man surfer på nettet.

Fra Haslev
Tilmeldt 19. Feb 09
Skrevet kl. 22:50
Fra Haslev
Tilmeldt 19. Feb 09
Skrevet kl. 22:51

Tusinde tak for din respons. Den er meget værdifuld for mig.

Har haft den type forside du nævner kørende i et stykke tid, men netop skiftet til den du har set.. Måske skulle jeg vende tilbage... Hmm

Med ønsket om en rigtig god weekend

Lone Frøsig,

www.dtail.dk og www.navnefabrikken.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)