Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ihværksættere i trekantsområdet

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har i ca 2 år kigget over skulderen på andre brugere her på amino, hvilket  har været til en stor hjælp.
Nu er jeg endelig kommet ud af skabet, og syntes det er på tide at involvere mig i de problemstillinger, spørgsmål og løsninger der kommer herinde.

Derved kommer et mere konkret spørgsmål, er der noget ihværksætternetværk i trekantsområdet?, jeg kan se et par indlæg dateret tilbage til 2006 hvor folk har efterspurgt det samme.

Ville det være en fordel at skabe et lokalt netværk på benene?
Der må da være grundlag for sådan et netværk i dagens Danmark, det er jo somregl lettere at relatere til lokale problemstillinger, og have lettere ved at mødes og arrangere forskellige aktiviteter i samarbejde med det lokale væksthus?

Post up, og fortæl hvad din forventning til sådan et netværk skulle indebære? Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:41

Hej Henrik

Har du forsøgt dig hos Buisness Kolding?? Jeg ved at de har flere tiltag for iværksættere (blandt andet mulighed for at tale med mentorer), men om de også har et netværk ved jeg ikke. Har de ikke selv et netværk for iværksættere, kan de måske kendskab til nogenSmile 

pøj pøj

Sanne

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 12:50

Hej Sanne, tilbuddene hos Business Kolding er både mange og gode.

Men jeg tænker på et netværk direkte ihværksætter til ihværksætter :O)

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 12:57

Henrik :

Men jeg tænker på et netværk direkte ihværksætter til ihværksætter :O)

Hvor gammel er du Henrik.. Hvis du er mellem 18-25 er eYoung måske noget for dig. For det meste afholdes møderne i Fredericia, denne gang er det dog noget længere væk (Tarm)

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 13:15

Hej Martin,

Det ser meget lovende ud, det vil jeg da lige kigge nærmere på :O)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)