Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af restlager i Østeuropa og Rusland

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg har kontakt til flere store, danske modevirksomheder som gerne vil sælge deres restlagre af dametøj, børnetøj og tilbehør som tasker og bælter. Det er alle originale og kendte internationale brands. Er der nogen der har kontakter til opkøbere i Østeuropa og Rusland (også gerne i Vesteuropa)??

Pft

Nali

Fra Sigulda, Letland
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 07:43

Hejsa,

Jeg kunne godt være interesseret i restlagre af børnetøj. Er kun interesseret i danske mærker. Skriv til esben@royalkids.lv med mere information om hvad du har. Tak.

Esben

Esben Kalhøj, Letland

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:38

hej,,,jeg har forretninger i letland ,,hvis du har nogle så kandu skrive til mi trustdenmark@inbox.lv

Fra Roskilde
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:01

Hej Hotboy 550,

jeg har forsøgt at sende en e-mail til dig på trustdenmark@inbox.lv, men får den desværre retur med fejl. Derfor sender jeg lige en oversigt og de største restlagre:

Pt. har jvi følgende:

1) rigtig mange original tasker og tilbehør (bælter etc) med Paris Hilton. Sælges i DK gennem bl.a. Matas, Magasin etc.
2) originalt børnetøj med Disney motiver (der er licensnr i tøjet), sælges normalt gennem Dansk Supermarked og Coop.
3) børnetøj (helt fra 0-4 år, 4-8 år og op til teenagertøj) fra Clairekids. http://www.clairekids.dk/
5) Dametøj fra Kaffe:http://www.kaffe-clothing.com/

Kunne du være interesseret i noget mere af ovenstående?

Pft

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 20:59

Lagersalg - opkøb af restpartier samt afholdelse af lagersalg på Sjælland

Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 21:16

Hejsa,

du må meget gerne sende mig yderligere info, i særdeleshed også gerne større partier. Vi har aftagere i både øst og vesteuropa.

ms@explore.dk

takker

Tilmeldt 5. May 14
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 09:33

Hej Jesper. 

Har di stadig lager varer. Ved det er en gammel debat. Men hvis du stadig har varer til salg kunne jeg være interesseret.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)