Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Program til at spore link

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Min hjemmeside er rammeopdelt - jeg tror, det er derfor det giver problemer med at spore linkene. Hvis man linker til min hjemmeside, så henter den 3 undersider frem, og så tror statistikprogrammet, at linkene stammer fra disse steder fremfor det eksterne link. Kan jeg stille noget op selvom jeg har valgt at rammeopdele hjemmesiden ?

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Den side der indeholder dine frames vil stadig få den korrekte referer. Men frames (rammer) giver mange problemer i forhold til statistik at mange ekskluderer selve hovedsiden i statistik værktøjet så der ikke tælles dobbelt. Derved kan du miste den information du har brug for.

Frames er i det hele taget en rigtig skidt idé. Ikke nok med at du ikke har et reelt overblik over hvor mange sidevisninger du faktisk har, så er det også rigtigt dårligt overfor søgemaskiner. Så jeg ville nok smide penge efter at få lavet siden om i stedet for at købe et andet statistik produkt (det kan du kigge på bagefter).

 

Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de mange svar.


Jeg har valgt at beholde min rammeopdeling. Til gengæld har jeg oprettet en startside uden rammer. Efter få sekunder dirrigeres man automatisk videre til min oprindelige hjemmesides forside der fortsat er rammeopdelt. Det betyder en lille omvej via den nye forside - til gengæld kan jeg nu spore linkene.


 


 


 


Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm, virker ikke som nogen god idé (undskyld mig).
Det er da muligvis rigtigt at du nu kan se hvem der kommer ind til din forside, men du skulle da meget gerne have folk der kommer direkte ind til andre sider på dit site. Ved at beholde dine frames er det selvfølgelig muligt at du kan undgå at folk kommer til andre sider end forsiden, ganske simpelt fordi søgemaskinerne ikke finder andre. Men det er vel ikke det du vil have??

Jeg tror du må tage tænkehatten på igen og få lavet den side om.

Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Må vi se din hjemmeside?
Blot nysgerrig omkring hvor meget arbejde der ville ligge i det for dig, at få kodet den om.

Det behøver jo ikke nødvendigvis at være et gigantisk arbejde.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Hvis din hjemmeside kører ASP eller PHP kunne du også flytte dine sporingsdata rundt imellem dine frames via forespørgsler eller cookies.

 

Det anvender jeg selv i mit tracer-modul til Site-editor som gør det muligt at følge de besøgendes færden rundt på hjemmesiden. Der er godtnok ikke småting man opdager i brugernes adfærd med den slået til  

Det gør, at man lige pludselig FORSTÅR hvorfor brugerne opfører sig på hjemmesiden som de gør.


Tilmeldt 22. May 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Det anvender jeg selv i mit tracer-modul til Site-editor som gør det muligt at følge de besøgendes færden rundt på hjemmesiden. Der er godtnok ikke småting man opdager i brugernes adfærd med den slået til

Hvad er det for et modul du anvender?

Mvh

Allan

VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.

Tilmeldt 22. May 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :
øøø: fejler, undskyld

VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)