Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Program til at spore link

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen der kender et gratis program, som kan spore fra hvilken hjemmeside, de indgående link kommer fra.

Hvis der f.eks.på Amino.dk var et link til min hjemmeside, så skulle jeg via programmet kunne se, at der kom en besøgende fra Amino.dk.

 

Jeg ved, at man godt kan kode det selv, men jeg har ikke meget forstand på kodning.  

Fra Lemvig
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg bruger info fra min webservers logs til at se hvor de kommer fra...
Der er så et andet program som læser det og laver en fin side til mig :)

Og det jeg bruger er gratis... apache + webalizer... kræver så du selv styrer din server...
Men hvor er du hosted?

Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har webhotel hos cliche.dk, og har også tilknyttet en udmærket statistikprogram. Det giver mig kun mulighed for at se hvilke søgninger i søgemaskiner, der har resulteret i henvisning til min side. Jeg savner dog en mulighed for også at kunne se henvisninger fra andre sider end f.eks. Google.



Tilmeldt 13. Jun 06
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Vores Konkurrence, Kort&Godt, har tidligere været hostet hos cliche. Med domænet fulgte en statestik hvor du netop kunne se hvorfra henvisningerne kom. Kontakt evt. cliche, de må kunne guide dig?

 

Mvh

Tommy Duus

Tilmeldt 26. Jun 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan gøre forskellige ting.

 

Du kan bruge link: som spørge form, problemet med Google er bare at der reelt ikke oplyses hvem/hvor mange der lunker til dig.

Skriv i Google søgefeldtet følgende:


  • link:www.dinhjemmeside.dk


På MSN eller Yahoo kan du få et lidt mere reelt billed mht. hvem der linker til dig. I søgefeltet på MSN eller Yahoo skriver du ligeledes:
link:www.dinhjemmeside.dk

 

Der findes også OnlineTools til samme - f.eks. denne:


 

Her behøver du ikke skrive "link:" kan nøjes med blot din www adresse og du kan samtidig  indtaste din egen andre hjemmeside så du kan se hvor de får deres link fra.

 

Jeg har også andre fif - tips, men jeg går ud fra det rækker i første omgang jf. dit spørgsmål.

 

MVH

Henrik

 

 

 

Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har en rimelig god viden om hvilke hjemmesider der linker til mig. Det jeg ikke ved, er hvor stor trafikken er på de enkelte links til min hjemmeside.
Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du i dit statistik system kan se hvor mange der kommer fra Google burde du også kunne se hvor mange der kommer fra andre stder.

 

Hvis det mod forventning ikke kan lade sig gøre skal du bruge et andet statistik system.
Google har et suverænt gratis produkt http://www.google.com/analytics/ .
Hvis du ikke har nogen problemer med Google som BigBrother der kan se alt og det lykkes dig at få en konto (kan være lidt svært for tiden), så er det et super værktøj.

Alternativ kan du investere i et af de andre gode produkter der findes.

Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Tilmeldt 22. May 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvilken statistik system kan i ellers anbefales, hvis det også gerne må koste noget? er der nogle der meget bedre end dem der er gratis?

Mvh

Allan

VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :
De store og dyre er som regel ret gode alle sammen, men fælles for dem alle er at du er nødt til at bruge meget tid på at analysere tallene. Tilgengæld bør du så også få din investering tifold igen.

Jeg kan nævne nogle af de store:
www.webtrends.com
http://www.indextools.com/

Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (19 indlæg)