Hej Aminoer.
Jeg står og skal til at starte en webbutik (er lige i øjeblikket i en læreproces) men går hele tiden i stå når jeg begynder at tænke over hvad den skal hedde ? Butikken henvender sig til en bred målgruppe da jeg primært skal sælge mærkevarer produkter som gillette sortimentet, oral-b, duracell samt lidt elektronok og forskellige gadgets, så det lidt en blandet landhandel, men jeg lægger vægt på at det kun er mærkevarer i god kvalitet. Ved med sikkerhed at butikken ikke skal hedde noget med shop eller shopping(net) og den stil. Det jeg søger er selvfølgelig noget unikt som folk husker når det skal handle hos mig igen. Jeg har allerede en kundedatabase på over 100 kunder og alt er sådan set på plads mangler "kun" domæne navnet og opbygning af shop samt seo-optimering og alt det sjove der.
regner også med at skulle have følgende mails tilknyttet shoppen. info@xxxxxxx.com salg@xxxxxxx.com kundeservice@xxxxxx.com Nu kan du jo være ligegylding hvor mange mails jeg har da de alle havner i samme indbakke, men er der andre jeg mail alias jeg bør have med ?
Nå men håber på lidt inspiration fra jer og også gerne andre forslag hvis der lige er noget jeg skal huske i forbindelse med shoppen
På forhånd tak
Amino styrrer mvh Frank Rasmussen
|
Hej Frank
Jeg har desværre ikke lige et forslag til dit navn/domænenavn. Men mht. relevante email-adresser, kan du ofte oprette en catch-all-adresse. Den fanger alle emails sendt til dit domæne på email-adresser, der ikke er sat op. Så hvis folk kommer til at skrive ifo@xxxxxxx.com i stedet for info@ xxxxxxx.com, så får du alligevel emailen.
Bare et lille tip.
Hav en god dag og god fornøjelse med at finde navn og starte shop.
Kasper