Hej! Har lige et spørgsmål som det ikke har lykkes mig at få besvaret ved at surfe på internettet. Hvornår er det lovligt at udbyde et spil på nettet hvor man ikke bryder Tips'' monopol på det danske marked! F.eks. aktiespillet på tv2, her er det muligt at vinde penge hvis man vinder spillet, mener jeg??? Hvilke retningslinier skal man følge, hvis man vil udbyde et spil på nettet hvor der er mulighed for en kontant gevinst??? Håber i forstod mit spørgsmål og kan svare på det... har nemlig en genial idé, synes jeg selv ;) Mvh Tobias |
Spil om penge...
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
|
Nå okay.... ;) Men ved at der findes andre danske konkurrencer på nettet hvor man kan vinde kolde kontanter! Eller er det bare mig der er helt forkert på den...? |
du er forkert på den... det nærmeste er altid et gavekort der ikke kan byttes til kontanter. Jeg er ikke ekspert, men... Skal du udbyde et moneygame, så må du etablere virksomheden i et bananland. Man kan udbyde Moneygames fra et EU-land, men skal betale skatter af gevinsterne... så dem der vinder penge ikke skal gøre det. Hvis du reklamerer for spillet i Danmark så bryder du lovgivningen. Tag som et pejlemærke at danskerne bag mermaid poker skulle rejse mellem 5 og 10 millioner kroner for at komme igang. Hvis du har en skide fresh og nyskabende idé til at spille om penge via mobiltelefoner, kunne det være en idé at kontakte dem... Nu har de jo den udenlandske base at arbejde fra... så er visse startvanskeligheder overvundne. (poker på mobiltelefoner lader sig allerede gøre fra pokerroom.com, så om det skulle være i strid med at spille om penge over telefonnettet tror jeg ikke volder problemer) Alternativt kender jeg en anden gruppe danskere der har gang i et projekt af samme skala som mermaidpoker - noget med nogle indere der i øjeblikket programmerer på deres nye gambling-portal... Hvis din idé er brugbar, så kan det være de er endnu mere interesseret end andre, fordi de som nye på markedet i 2007 har brug for at komme med nye tiltag.. Før jeg vil videreformidle kontakten til den anden gruppe må du kontakte mig med en privat besked, og være villig til at fortælle lidt mere om idéen. Prøv at se mit brætspil, og gæt hvorfor jeg selv er i dialog med dem.. Så jeg er ikke ude på at bøffe din idé, men ude på at hjælpe denne gruppe med at penetrere markedet næste år. |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)