Hej jeg har installeret en magentoshop og søger en pris på følgende: Installation af følgende modul: http://www.magentocommerce.com/extension/604/auctionmaid-matrixrate Følgende skal omprogrammeres i modullet: - Der skal være et ekstra felt i cvs filen, der gør det muligt at indsætte beskrivelse af fragten, 2 linier under fragtnavnet og prisen. - Fragten skal vises i headeren, når man skifter land i checkout processen.Det skal være så den som standard vælger den billigste leveringsform 0-400 25,00 og ved 401- skal den vise 59,00 - Ved Danske kunder skal den vise følgende muligheder: 0-400 Brev 29.00 (denne mulighed skal forsvinde hvis kunden har for mere end 400 kr. i kurven) Her skal jeg kunne skrive en beskrivelse af fragten 0-1000 Pakke 59.00 Vælger kunden et andet land ved checkout skal ovenstående modul virke, så jeg kan indsætte det hele via CVS. Fragten skal altså se sådan ud: Package 9.00 USD Vigtigt jeg ønsker ca. pris ikke mail adresse, så send hvad du ca. skal have for, at lave ovenstående. NB min shop er standard magento. |
Hej Søren.
Hvad er tidshorisonten på at implementere ændringerne. Altså hvornår skal du bruge det?