Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Auktioner på Facebook - en vej til PR

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Mar 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

En Amino (Andando.dk) er begyndt at lave auktioner her på Facebook. Jeg synes, det lyder som en interessant ide med mulighed for noget næsten gratis PR. Det eneste problem er, at det stort set kun er ens eksisterende Facebook fans, der opdager det.

Men hvad sker der, hvis ideen griber om sig, og der bliver oprettet en central gruppe, der linker til alle igangværende auktioner? Hvis gruppen konstant indeholder en lang liste over auktioner, kan man så ikke forvente, at den vil tiltrække et stort antal medlemmer?

Hvis man har en gruppe med et stort antal medlemmer, der alle er interesserede i auktioner, vil det så ikke tiltrække endnu flere auktioner? Jeg tror, du ser pointen :-)

Gruppen hedder Auktioner på Facebook, og den er netop gået i luften. Vi er slet ikke kommet op i fart endnu, men vi står med næsen i den rigtige retning, og vi er ved at tage de første skridt.

Kom og leg med! Hvad har du at tabe?

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er Andando´s 1. auktion afsluttet for nyligt og selve varen blev handlet til en ok pris.

Det interessante er at der blev shoppet lidt ekstra for små kr. 500,00 ...
lige præcis det jeg håbede på ville være effekten af disse auktioner på Facebook.

Siden starten d. 16/2, er der kommet 530 medlemmer og 719 er inviteret, så det skal nok
ende med en fornuftig gruppe, hvor webshops får god mulighed for at lave lidt reklame på FB.

Er du selv på FB med din webshop, så kig forbi og se om det ikke er noget for din webshop :-)

Det er 100% gratis ... det kræver blot, at du bruger lidt tid på det ...

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)