Hej alle Vi er ved at lægge sidste hånd om vores hjemmeside, jeg desværre ikke kan sende link på her endnu, da det endnu ikke er online... |
I sætter bare nofollow på de links i ikke vil give link-juice :)
Hej alle Vi er ved at lægge sidste hånd om vores hjemmeside, jeg desværre ikke kan sende link på her endnu, da det endnu ikke er online... |
I sætter bare nofollow på de links i ikke vil give link-juice :)
|
Hej Mikkel, |
Hej Blueman, Det er ikke sådan, at I bliver straffet af Google for at have for mange links på en side. I skal blot ikke regne med, at Googlebot nødvendigvis følger dem alle. Nogen har rapporteret, at der på deres sider bliver fulgt væsentligt mere end 100 links, men vil I være helt sikre på, at de alle bliver fulgt, bør I holde antallet nede. Og ja, I kan godt lave nogle af de mange links på jeres side m. javascript, som Googlebot ikke læser. Så tæller de ikke med, fordi de slet ikke bliver opdaget. |
Hvis bare i bruger no-follow så tæller det ikke med som et link, så der er ingen grund til at "pakke dem ind". :-) |
Se min side med gratis spil for børn og unge. Feedback er velkommen.
Hej Frank og Anders |
|
Hvad er det du er bange for der sker ?? |
Som udgangspunkt skal du jo ikke skrive din hjemmeside til søgemaskinerne men til kunderne/brugerne. Hvis det giver mening ifht. kunderne at der er 100 links på siden(gør det nok næppe) så skal der være 100 links på din side. De regler du henviser til at laver for at undgå såkaldte linkkataloger, hvor folk linker til højre og venstre for at skaffe sig selv / sine kunder, en masse indgående links. Generelt skal du ikke være nervøs med mindre du forsøger at snyde :) |
Nej der er bestemt ikke noget snyd med links... men der er mange og de er sådan nogenlunde relevante, men måske nogle ikke er så meget... |