Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Diskotek unik

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle her på amino (:

Jeg vil lige tillade mig at reklamere for vores mobildiskotek.
Diskoteket hedder Diskotek Unik, og kører i det meste af Jylland, med enkelte afstikkere til Fyn.

Hos Diskotek Unik, kører vi i øjeblikket med nogle specielle Febuars tilbud, som i nogle tilfælde kan give helt op til 50% rabat!
Så hvis i vil vide mere, besøg os på www.diskotekunik.dk og få et uforpligtende tilbud!

Mvh. Crew'et fra Diskotek Unik

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 20:42

Hej med Jer

Jeg skal desværre ikke bruge et diskotek, men til gengæld vil jeg give Jer et lille tip:

Få en person til at læse korrektur på Jeres website.

Der er altså pænt mange grammatiske- og stavefjel, som springr lige op i øjnene.

Jeg ved godt I blot er et mobildiskotek, men det ser nu engang mere indbydende ud, når ovenstående er i orden = flere kunder til Jer :)

Held og lykke med "kampagnen" her.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 21:31

Hvad mener du med "blot" et mobildiskotek. Nu har jeg selv en del erfaring/berøring med den branche og der skal der mindst det samme markedsføring/image til som alle andre virksomheder.

Til gengæld mener jeg så at det er dårlig markedsføring at promovere sig på pris fremfor kvalitet. Som kunde får man uundgåligt det indtryk at I ikke kan få job på anden måde.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 21:42

Med "blot" et mobildiskotek, så mener jeg at det jo kan være fuldstændig ligegyldigt, om DJ'en kan stave eller ej, når han/hun er ude og spille musik.

MEN - som du selv skriver - så er det nu engang et ikke særlig positivt signal at sende, når der er stavefejl m.m. i firmaets markedsføringsmateriale (her deres webside).

At de vælger at promovere sig på prisen har jeg nu ikke noget imod, det kan jo være kvaliteten er helt OK stadigvæk.

Tilmeldt 17. Feb 09
Skrevet kl. 21:53

Grunden til at vi skrev herinde var jo ganske enkelt; reklame.

Vi har en del jobs for tiden, men det er selvfølgelig altid dejligt med flere. Derfor reklamerer vi lidt med nogle "forårs tilbud", da vi har erfaret at det trækker kunder til. 

Der er selvfølgelig stave/grammatikfejl, og dem har vi kigget på, og rettet.

Vi takker for at i gjorde opmærksom på det :)

Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 22:02

Skattekonsulenterne:

Til gengæld mener jeg så at det er dårlig markedsføring at promovere sig på pris fremfor kvalitet. Som kunde får man uundgåligt det indtryk at I ikke kan få job på anden måde.

Jeg fatter slet ikke hvorfor primært unge mennesker typisk 2 til 4 stykker går sammen om et mobil diskotek, hvor de kører ud med udstyr for mellem kr. 50.000 og kr. 250.000 og så tager kr. 1.500 til 2.500 for det. Det kan da kun være en dårlig forretning når der samtidig er 1 til 4 djs med.

Jeg lejer jukeboxe ud for kr. 1.850 (dag til dag) og bliver af og til slået på prisen af mobil diskoteker (har dog ikke nogen ide om standarden af dem) men det vil sige de stiller udstyret billigere op og spiller 6 til 8 timer for den pris. Det forstår jeg ikke forretningen i. Slet ikke hvis de er 2 ude.

Thomas

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Skrevet kl. 22:09

Det kan jeg så svare dig på. Det gør de jo for at lære og for at komme ind på markedet. Deres fordel er jo, når vi ser bort fra ungdomsfesterne, at de ved at komme ud får markedsført sig over for en større forsamling hvor alle på et eller andet  tidspunkt har brug for musik, og taler med folk som har brug for musik.

Det fremgår også med al tydelighed af hjemmesiden at det er noget forholdsvist billigt udstyr de kører med, men en superflot hjemmeside (det er de unge gode til) og sproget er faktisk glimrende og sagligt/sobert set i forhold til det man ofte ser fra tilsvarende "unge" firmaer, hvor de bare kan alt.   

Til gengæld er det også sådan at de - forhåbentlig - bliver bedre og bedre og får flere jobs, og så stiger prisen også støt (eller også mister de interessen og det dør ud). Det er ihvertfald den måde hvorpå vi igennem rigtig mange år har bygget det firma op, som i dag er min bedre halvdels firma/lejevej og min "lave noget andet end det man gør til daglig" fritidsbeskæftigelse.   

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:11

selvpension45:
Jeg fatter slet ikke hvorfor primært unge mennesker typisk 2 til 4 stykker går sammen om et mobil diskotek, hvor de kører ud med udstyr for mellem kr. 50.000 og kr. 250.000 og så tager kr. 1.500 til 2.500 for det. Det kan da kun være en dårlig forretning når der samtidig er 1 til 4 djs med. 

Fordi det mere er en livsstil - hobby end det er et job, det er faktisk ret underholdende af være ud at spille...;)
Også bliver man jo bedre med tiden, og der er faktisk gode penge i at starte som prof. DJ hvis man får fast job på diskotekerne i byen.

Hilsen en tidligere fritids DJ

Tilmeldt 17. Feb 09
Skrevet kl. 22:12

Hmn, det her var bare en tråd for at skabe reklame. IKKE for at skabe en debat om priser osv.

Jeg kan ikke helt se hvorfor du har så meget imod "unge mennesker". Ja, vi er 2 unge mennesker der har startet et mobildiskotek. Vi tager 1500 for det abselutte mindste setup. For en almindelig aften tager vi omkring de 3000 kr, alt efter spilletiden og hvilket udstyr der skal medbringes.

Men bare luk tråden her. Det var som sagt ikke en tråd for debat og negative meninger :)

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Skrevet kl. 22:20

Koludabyg:

selvpension45:

Fordi det mere er en livsstil - hobby end det er et job, det er faktisk ret underholdende af være ud at spille...;)
Også bliver man jo bedre med tiden, og der er faktisk gode penge i at starte som prof. DJ hvis man får fast job på diskotekerne i byen.

Hilsen en tidligere fritids DJ

Medmindre du kommer helt til tops som "club-dj" og får etableret dig et navn, så er der faktisk bedre penge i at køre som ovenfor. Virkelighedens verden er nemlig at klubbernet/diskotekerne ikke vil betale særligt meget for dig.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)