Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Undgå at blive snydt !

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Med mere end 20 års erfaring i handel med østen vil jeg kunne hjælpe de fleste med at finde den rette leverandør så de undgår problemer !

Jeg har erfaring inden for mange produktgrupper, så intet er for stort eller småt !

Som bosiddende i Østen har jeg den viden der gør at man undgår de firmaer som giver problemer !

Jeg vil også påstå at i de fleste tilfælde vil min service ikke fordyre produktet da jeg vil kunne opnå en bedrer pris !

Kontakt mig for ydeligere oplysninger

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 15:03

Hej

Det lyder som et rigtigt godt tilbud, til de mange der ønsker at få gang i import fra østen, for jeg husker noget om det er meget svært, at finde ordenlig og troværdig information om et frima, man har i søgelyset som producent af en vare fra østen.

Med tiden kunne det godt blive aktuelt at jeg vil benytte den service du tilbyder, men bare ikke lige pt.

Venligst René

Venligst

René Buch

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Skrevet kl. 15:18

Hej Rene !

Du skal være velkommen !

Det er nemlig ikke nok at stå ude på fabrikken og se hvad de laver ! Der er det måske allerede for sent ! Det er at finde den rigtige lige netop til dette produkt !
Jeg har leveret anker bolte til Norske tunneller, det var første gang de nogensinde turde købe dem uden for Norge ! Men med lidt benarbejde og en del test hos SGS i Kina så gik det hele jo glat !  Jeg havde endda reddet dem fra en brøler med at kopiere et patent, jeg lavede om på designet og så var der ingen problem der ! 

Så sig bare til den dag du får brug for noget !

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 15:29

Tak

Det skal jeg nok :)

Venligst René

Venligst

René Buch

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Skrevet kl. 15:41

Man behøver jo ikke eget kontor i Østen fordi man har brug for nogle dele til ens egen produktion !

Der er mange der skyder over målet, det er ikke billigt og hvem får man ansat ? Hvis det skal være en Dansker, så er løn omkostningen meget høj da der jo også skal betales en passende bolig forsikring osv. det løber nemt op i 50.000 Kr. per måned !

Hvis man ansætter lokale ! Hvilken garanti har man så for at de "kun" varetager dine interesser ?? Det er set mange gange at der foregår noget bag om ryggen på folk !

Man kan sagtens starte med få M/3 per forsendelse, hvis man nu har noget der er møg-dyrt løn mæssigt at lave i Danmark og som er en del af en hel produktion, man skal bare have et buffer lager så man kan stå imod forsinkelser osv. men det er hurtigt sparet hjem !

Og mange fabrikker er meget åbne for mindrer aftaler nu end for 6 Md. siden ! Jeg har så sent som i Mandags fået nye priser på rustfrit stål dele til både !! Nu er man villig til at acceptere min. 5 stk. per vare nr. !! før var det helst 50 !!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)