Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance webdesigner (Vordingborg)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vordingborg
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har brug for en freelance webdesigner til at udvikle min nye hjemmeside, her på mit kontor i Vordingborg.

Har du lidt tid til overs og kunne tænke dig at arbejde freelance på timebasis med webdesign i min virksomhed, så hører jeg gerne fra dig. Det skal være lidt lækkert design med flash m.m.

Du kan evt. være en studerende som gerne vil tjene lidt ekstra på frikortet ved siden af studiet...! Men enhver profil vil være interessant.

Vi har følgende software til rådighed som du skal arbejde med:

Adobe Creative Suite 4 Web premium indeholdende:
Dreamweaver CS4
Flash CS4 Professional
Photoshop CS4 Extended
Illustrator CS4
Fireworks CS4
Acrobat 9 Pro
Soundbooth CS4
Contribute CS4
Adobe Bridge CS4
Adobe Device Central CS4
Version Cue CS4

Mvh.

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 13:32

Hej Cobraen

Er det et krav at man skal arbejde fra dit kontor?

Send mig eventuelt en mail paa bratsch@ofir.dk, saa kan vi snakke lidt videre.

MVH Adam

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 19:12

Og af ren nysgerrighed vil jeg spørge hvad det er for en hjemmeside du skal have udviklet? Smile

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 19:36

Jeg er da også lidt nysgerrig, men du kan jo sende mig en mail på frederik(at)nemcom.dk

Fra Vordingborg
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:42

Hvilken hjemmeside ...!!?? Ja det er jo lige det Big Smile

Det var/er meningen at vi skal "sparre" os frem til den rigtige hjemmeside. Men basis er følgende:

Jeg har brug for at få præsenteret virksomheden og dens produkter, samtidig med at jeg også har brug for at folk kan købe/bestille vores produkter online. Jeg skal kunne håndtere flere sprog og flere valutaer.

Jeg er vild med sider designet med noget lækkert flash og nogle baggrundslyde.

Jeg køber gerne en template og får den tilrettet såfremt det er lettere. Jeg har fundet mange flotte templates som er relativt billige, men jeg kan ikke selv tilrette dem.

Jeg har INGEN som helst forstand på selv at lave disse ting. Jeg har brug for et system som når det er færdigt er let at vedligeholde, d.v.s. tilføje og slette produkter og billeder m.m.

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 09:53

Hejsa,

Vi holder til i Næstved, så et samarbejde kunne måske være interessant. Jeg har dog ikke mulighed for at arbejde fra dit kontor.

Min email er peter@hztrading.dk , og den må du meget gerne kontakte mig på hvis du vil fortælle videre Big Smile

Mange venlige hilsener
Peter Holmstrand

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)