Jeg har brug for en freelance webdesigner til at udvikle min nye hjemmeside, her på mit kontor i Vordingborg.
Har du lidt tid til overs og kunne tænke dig at arbejde freelance på timebasis med webdesign i min virksomhed, så hører jeg gerne fra dig. Det skal være lidt lækkert design med flash m.m.
Du kan evt. være en studerende som gerne vil tjene lidt ekstra på frikortet ved siden af studiet...! Men enhver profil vil være interessant.
Vi har følgende software til rådighed som du skal arbejde med:
Det var/er meningen at vi skal "sparre" os frem til den rigtige hjemmeside. Men basis er følgende:
Jeg har brug for at få præsenteret virksomheden og dens produkter, samtidig med at jeg også har brug for at folk kan købe/bestille vores produkter online. Jeg skal kunne håndtere flere sprog og flere valutaer.
Jeg er vild med sider designet med noget lækkert flash og nogle baggrundslyde.
Jeg køber gerne en template og får den tilrettet såfremt det er lettere. Jeg har fundet mange flotte templates som er relativt billige, men jeg kan ikke selv tilrette dem.
Jeg har INGEN som helst forstand på selv at lave disse ting. Jeg har brug for et system som når det er færdigt er let at vedligeholde, d.v.s. tilføje og slette produkter og billeder m.m.