Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domain navn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. May 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Har gjort mig rigtig lun på et godt domain. Det var optaget med XXXXX.com men ledigt med XXXXX.dk.

Mit spørgsmål er.

Jeg ønsker at starte en website op i XXXXX.dk og gøre det internationalt med salget. Vil det være dumt at vælge, da det ikke er med XXXXX.com, eller er det fint nok.

Har bare ikke lyst til at ligge alt min energi i noget som ikke holder i længden.

Det er et super godt engelsk navn, og bliver svært at skulle erstatte med et andet.

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 23:16
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:19

Hej,

Nu skal domænet jo ikke afgøre om dit projekt får succes eller ej, men det har helt sikkert en stor relevans  i forbindelse med en webshop.

At du har fundet et navn du brænder for er super, at .com er optaget er bare ærgeligt. Jeg vil mene at du sagtens kan starte op med dit .dk - Starte op i DK, få styr på dit nærmarked, tag ved lære af dine erfaringer og brug dem når du senere vil udvide udover landets grænser, og så der kan du begynde at spekulere i .com domæne navn. Du skal ihvertfald ikke lade dig afskrække af at dit "yndlings" domæne er optaget.. Der findes helt sikkert andre gode alternativer =)

Held og lykke!

Dbh Rasmus

Tilmeldt 17. May 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 23:27

Tusind tak for jeres hurtige svar.

Vil helt sikkert beholde det navn så. Det passer så perfekt. Så må jeg jo se hvad fremtiden bringer.

Mange tak.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)