Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på at få lavet en hjemmeside.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Holmstrand:

"Spørgsmål : Prisen er i bund, løsningen er solgt. Hvad gør kunden hvis webhotellet bliver hacket ? Webhotellet er jo ude af jeres kontrol."

Ja, det er fuldstændig korrekt. Vi har intet med hostingen af siden at gøre. Det er op til kunden enten selv at tage backup, betale sig fra det eller finde et webhotel der tager backup på daglig basis.

"Spørgsmål : Hvordan sikrer i at kundens software bliver opdateret efter at jeres løsning er solgt ?"

Som udgangspunkt sikrer vi ikke at kundens software bliver opdateret.

Netop min pointe, det kan blive for billigt og hvis du havner et sted, hvor de ikke lige tager sikkerheden så højt er du lidt på spanden.

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 14:01

Det har du fuldstændig ret i. Vi laver individuelle aftaler med alle vores (indtil videre ganske få) kunder, alt efter behov.
Er det en privat person der ønsker en blog, så prioriterer de tit selv prisen højest, og vælger et billigt webhotel selvom man kan få bedre service mht. backup og så videre andre steder. Det er et valg.

Andre gange efterspørger kunden en anden service, og så er det af jeg for eksempel sender en PM til dig, og hører hvad du kan tilbyde. Som i tilfældet jeg afventer svar på mht. safe mode off og en Joomla applikation.

Off topic: Når jeg går ind på easywebhost.org får jeg en underlig fejlmeddelelse om en delt ip-adresse? når jeg går ind på easywebhost.dk tror jeg nok jeg rammer din hjemmeside, og der står ganske rigtig også easywebhost.org oppe i banneret, adressen virker bare ikk??

Mange venlige hilsener
Peter Holmstrand

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Ikast
Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:57

Hej... jeg kan sagtens lave det billigt til dig med mere eller mindre af alle de funktioner som du forventer.
Du kan kontakte mig på denniz20008@gmail.com

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 08:58

Hey Nico

Du er meget velkommen til at sende mig en mail på hundahl@hundogco.dk, med lidt mere info.
Så vender jeg tilbage med et tilbud, som du kan tage med i dine overvejelser.

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 10:25

Mogens du må virkelig være desperat. Er der ingen der vil have dine produkter?

Du bruger så lang tid på at finde tråde, smide et bud og nedgøre alle andres tilbud. Det er da for latterligt, sælg dine tilbud på dine EGNE produkter frem for at få alle andre til at fremstå som uprofessionelle. Der er ikke noget mere uprofessionelt i mine øjne.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)