Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på at få lavet en hjemmeside.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er.

Jeg søger en som vil kunne give mig et kanon tilbud på en hjemmeside.

Det som jeg havde tænkt mig skulle være på hjemmesiden er følgende:

- Debat forum

- Man skal kunne oprette sig som bruger

- Evt. en online chat, hvor man kan skrive direkte til hinanden (form af messenger), hvis det muligt. Geeked

- En side hvor der info omkring mig

- En side hvor der skal stå det jeg vil udbyde af personlig rådgivning.

Hjemmesiden skal være stilfuld, og se prof. ud.

Ser gerne at jeg kan se, nogle hjemmesider du tidligere har lavet.

Hvis i har brug for mere info, så skriv endelig, men det jeg primært er ude efter, er hvad det vil koste.

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 09:49

Hej,

Det skulle nok kunne lade sig gøre :-)

Hvor mange brugere (anslået) havde du tænkt dig der skulle bruge det?

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 09:55

Hejsa! Cool

Hvis vi skal lave det for dig vil det koste ca. 5.000 kroner plus moms.
Er dog nødt til at vide lidt mere om hvor meget design osv. der kommer til at ligge i det.

Muligvis kan det være billigere end de 5k, muligvis en anelse dyrere.

Du må meget gerne sende mig en mail på peter@hztrading.dk, så kan vi drøfte det videre der evt. Smile

Mange venlige hilsener
Peter Holmstrand

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 09:59

Peter Holmstrand:

Hejsa! Cool

Hvis vi skal lave det for dig vil det koste ca. 5.000 kroner plus moms.
Er dog nødt til at vide lidt mere om hvor meget design osv. der kommer til at ligge i det.

Muligvis kan det være billigere end de 5k, muligvis en anelse dyrere.

Du må meget gerne sende mig en mail på peter@hztrading.dk, så kan vi drøfte det videre der evt. Smile

Mange venlige hilsener
Peter Holmstrand

Ja jeg må indrømme at jeg koster lidt mere end det tilbud der, men kvaliteten er også herefterWink smid mig en mail på thomas@aboutweb.dk

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 10:00

Hej

Før du springer ud i noget med et debatforum er det vigtigt at du sikrer dig at du faktisk har en målgruppe der er interesseret i at deltage i et sådan forum. Ellers kommer din side til at virke tom og utroværdig (lidt afhængig af branchen selvfølgelig) hvis du bare har et tomt debatforum på din side.

Men hvis du blot skal have de ting du nævner der, så kan det laves ret let med "gratis" software, som du så får én til at tilpasse til din side. Måske bliver det bedre hvis du får alt lavet fra bunden, men det vil også være en meget dyr løsning.

Jeg vil gerne tage en snak med dig om dine behov og ønsker mht. hjemmesiden. Kontakt mig evt. lige her: http://pwm.dk/ (bare klik på "Kontakt" i menuen). Så får du også et uforpligtende tilbud Smile

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 10:25

Hej

Du kan ogsaa sende mig en mail paa bratsch@ofir.dk saa skal jeg nok give dig et godt tilbud.

MVH Adam

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:29

Hej Nico.

Jeg er meget interesseret i at høre mere og give dig et tilbud.

Du er velkommen til at sende mig en mail på: nils@np3design.com med mere detaljeret beskrivelse.

Med venlig hilsen
Nils Pedersen
NP3Design.com

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Skrevet kl. 10:35

aboutweb.dk:

Ja jeg må indrømme at jeg koster lidt mere end det tilbud der, men kvaliteten er også herefterWink smid mig en mail på thomas@aboutweb.dk

Tilbudet er baseret på en Joomla-løsning med opensource forum integreret. Det er endvidere forudsat at der skal foretages meget få ændringer, både i modulerne og i designet (som vælges ud fra en række forskellige templates der modificeres).

Kvaliteten fejler skam ingenting, fordelen ved at benytte Open Source software gør det bare muligt at levere en solid løsning til relativt billige penge.

Mange venlige hilsener
Peter Holmstrand

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 13:09
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Peter :

Er jeres firma engelsk eller dansk sproget ?

http://hztrading.dk/?page_id=60

http://hztrading.dk/

Peter Holmstrand:

Kvaliteten fejler skam ingenting, fordelen ved at benytte Open Source software gør det bare muligt at levere en solid løsning til relativt billige penge.

Spørgsmål : Prisen er i bund, løsningen er solgt. Hvad gør kunden hvis webhotellet bliver hacket ? Webhotellet er jo ude af jeres kontrol.

Spørgsmål : Hvordan sikrer i at kundens software bliver opdateret efter at jeres løsning er solgt ?

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Skrevet kl. 13:36

"Er jeres firma engelsk eller dansk sproget ?"

Det er som udgangspunkt dansk. Hvorfor?

"Spørgsmål : Prisen er i bund, løsningen er solgt. Hvad gør kunden hvis webhotellet bliver hacket ? Webhotellet er jo ude af jeres kontrol."

Ja, det er fuldstændig korrekt. Vi har intet med hostingen af siden at gøre. Det er op til kunden enten selv at tage backup, betale sig fra det eller finde et webhotel der tager backup på daglig basis.

"Spørgsmål : Hvordan sikrer i at kundens software bliver opdateret efter at jeres løsning er solgt ?"

Som udgangspunkt sikrer vi ikke at kundens software bliver opdateret. Vi giver kunden nogle guidelines til hvordan det kan opdateres, og det er muligt at tilkøbe softwareopdateringer løbende (det fungerer på den måde at man får en mail når en opdatering til et af de moduler man benytter er tilgængelig, og melder tilbage om det er noget man ønsker - med mindre det på forhånd er aftalt at kunden ønsker alle opdateringer).

Wordpress-løsninger er klart de letteste for kunden selv at opdatere, idet systemet selv gør opmærksom på at der er kommet en opdatering (i 99 ud af 100 tilfælde) og opgraderingen til seneste version kan klares med to klik.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)