Hej Til udvikling af omfattende webshop og hjemmeside søger vi en person der kan klare den sag for os. I shoppen skal der være ca. 15-20.000 varenumre der skal præsenteres på flere sprog med søgninger og lækker grafik. Jeg forestiller mig noget ekstra lækker funktionalitet på hjemmesiden - bla. kontokøb og kreditkortkøb, intregration til økonomisystem oma. Det gør ikke noget hvis du både har teknisk og layoutmæssig snilde og måske endda krydret med god forretningssans og derfor selv kan se et godt udbytte i noget ekstra funktionalitet. Ansættelsesformen kan både være freelance og decideret ansættelse - evt. under videnpilotordningen. Geografisk holder vi til i Harlev J - (vest for Brabrand) Vi foretrækker klart at arbejdet udføres i virksomheden således vi får et godt og tæt samarbejde om opgaven. For den rette vil varig ansættelse kunne komme på tale
Tøv ikke med at skrive - du kunne være lige præcis den vi søger
|
Hvis i overvejer at give opgaven til et bureau, så vil vi meget gerne tages i betragtning.
Vi har en temmelig omfattende erfaring med webshops og webløsninger generelt.
Du kan læse lidt om vores shopløsning her
Vi holder til i Århus C, så det skulle være muligt at mødes over en kop kaffe hvor du kan se os an.
I stedet for at jeg skriver en mindre stil om hvem vi er og hvordan vi kan hjælpe jer, så syntes jeg vi skal tage en snak pr. tlf da det er lidt nemmere.
Jeg kan fanges på 40685707, alternativt kan du skrive en mail til psj@taketwo.dk med dit nummer og et tidspunkt hvor jeg kan fange dig.
Mvh Peder