Det er helt klart et interessant produkt. Umiddelbart ser jeg instruktionen af nogle af personerne som den største svaghed i de film der ligger på siden. Men stor ros til jer for at bringe video på nettet mod nye landvindinger
|
Øhhh, forstår ikke lige overskriften?
Giver dette "nye medie" tryghed på en hjemmeside?, at man ikke ved hvornår den næste talene person dukker op og begynder at "jappe" løs?
Forstå vores forbindelse til forskellige medier, og forstå vores påvirkning overfor forskellige medier før du begynder at sætte ord på.
Internettet er i forvejen det mest "trygge" medie. Man kan i ro og mag lede efter de informationer man leder efter, knytte bånd til nye mennesker eller holde sig opdateret på hvad familie og venner laver. Det er et interaktionsmedie og ikke et OneWay medie som fjernsynes fx.
Bevares, det ser godt ud at kunne præsentere sig selv med en transparent video, men det sætter helt nye krav til produktionen og folks evne til at "komme igennem" vores efterhånden ret hårde TV filter. Vi vil jo ikke ligne medieliderlige unge fra Paradise hotel - vel?
Jeg synes slet ikke man kan tale om et nyt medie, mere et forsøg på at smelte 2 vidt forskellige medier sammen. Jeg skal dog undskylde min negative, lettere subjektive holdning med at jeg kategorisk slår ned på hjemmesider og reklamer der uden min accept og samtykke begynder at bruge mine højtalere... det er et KÆMPE NO NO, og må i mine øjne kun bruges til klart angivne YOUTUBE lignende videoer.