Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Igang med god ide..

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er kommet på en super ide til et produkt, på baggrund af eget behov, og er overbevist om at der er mange andre som har samme behov.

Jeg ved dog ikke helt hvordan jeg skal gribe hele processen an..?? Skal jeg selv få lavet en prototype på produktet inden jeg tager kontakt med evt. kommende forhandler/producent af produktet eller skal jeg "bare" opsætte forretningsplanen og lave en skitse af produktet, og så kontakte dem der kan være interesseret i at producere og forhandle produktet??

Jeg vil helst undgå at skulle ud og låne en masse penge til prototype, patent osv.

Jeg håber, at der findes nogle herinde som kan give mig et seriøst bud på hvordan jeg bedst mulig griber sagen an.

På forhånd tak..

Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville kontakte teknologisk (http://www.teknologisk.dk) med henblik på at fremstille en prototype. Det koster meget mindre end du tror - nu ved jeg jo ikke hvor stort dit produkt er - med jeg har været i kontakt med dem og deres priser er overraskende lave. Så ville jeg dernæst lave en forretningsplan, som gennemarbejder din businesscase grundigt. Endeligt og vigtigst ville jeg gå på markedet og uden at afsløre produktet få dine kommende kunder til at købe produket på forhånd - fx. i form af hensigtserklæringer. Det sidste er det vigtigste og hvis du formår det, bliver det nemt (bob-bob/i disse krisetider) for dig at skaffe kapital til fremstilling.

Bedste hilsener,
Aleksander

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)