Hej alle |
Hvordan giver man feedback på ideerne?
Ide ranking. (se evt stackoverflow.com)
Hej alle |
Hvordan giver man feedback på ideerne? Ide ranking. (se evt stackoverflow.com)
|
Okaj dvs. forbedringer ala: 1. Kunne kommentere idéer 2. Kunne rate en idé (eksempelvis):
Har du en idé mtil hvordan servicen kunne bruges som netværk?
|
..nok sagt på en anden måde - hvad skulle der til for at én som dig ville finde det interessant at besøge sitet jævntligt? :-) |
hermed kan man kommentere idéerne (http://horsmark.com/ideer/show.php?idea_id=1) og så har jeg lavet en liste over forbedringsforslag som du kan se http://horsmark.com/workinprogress/ Har lagt grundstammen til at kunne ranke/stemme/vægte en idé men det kommer lige lidt senere i processen |
Hej Jesper Syntes det er superfedt, at laver en side som smider en masse idder op i lufter. De kommer jo også på de mærkeligste tidspunkter. Det er med at skrive dem ned omgående. Pudsigt nok giver ideer fler ideer, Det underlige ved ideer er, at de altid læner sig op ad janteloven eller en anden har fået den før, Skruede f. eks en forlængerledning fast under strygebrættet, fordi fabrikanter til stygejern skal spare på ledningslængde. Min tidligere nabo kopiede min løsning. Syntes det var fedt. Ideer er jo til glæde for alle og holder aminoer igang |
Hej Olsen Tak for positivt feedback :-) Nu har jeg lige været forbi din hjemmeside og kigget nærmere på den - og fik så følgende tanke... "Hvis han er revisor sidder han inde med masser af viden omkring finanselle spørgsmål/udfordringer når et nyt koncept skal løbes igang - ville han ikke være supermotiveret for at blive kædet sammen med et eller flere af koncepterne på idébasen - specielt hvis en iværksætter netop finder frem til en idé på idebasen og siger JADA hmm men hvem har styr på økonomien i én sådan idé?" Spørgsmålet er så - ser du en værdi i at være tilknyttet en eller flere idéer som "Manden med de økonomiske muskler"? Mvh |
Hej Ruben Hermed er det nu muligt at ranke hver idé udfra 3 områder: Nytænkning, Realiserbarhed og Økonomisk potentiale Mvh |
Hej Jesper, Spændende koncept du har gang i. Er det meningen at matche folk med idéerne med folk, som kan realisere dem? Umiddelbart fik jeg bare indtrykket af at det er et site hvor der er et arkiv med en masse gode idéer. vh Tobias |
Tak Jesper Den tygger jeg lige på. Nu livet jo sådan, at hvis man satte en opfinder sammen med en revisor. Opfinderen får en ide og revisoren lægger et budget. Så siger revisor, det kan heller ikke lade sig gøre. (Så bliver han ikke sagsøgt)
Så ville vi stadig leve i stenalderen
Spøg til side, kigger på det.
|