Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

oscommerce hosting. Hvor?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens,

Vi har webshoppen www.everlight.dk, som kører utroligt langsomt. Vi er hosted på et wannafind business webhotel. Shoppen er baseret på oscommerce.

Vi er tilfredse med wannafinds support, men meget utilfreds med hvor langsomt everlight.dk kører på deres server. I starten var der ikke problemer, men nu er hastigheden kun gået nedad!

Så jeg står og skal skifte til et andet webhotel? Men hvilket? Det skal være stabilt, super hurtigt og med god support. Jeg er villig til at bruge 150 kr. per md, som vi gør nu.

/Anders

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 11:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anders,

160 kr/md (+moms) per måned for en løsning til Erhverv: http://surftown.dk/webhotel-erhverv - det kører godt og stabilt!

Vores eget webshop-produkt består af et Webhotel Erhverv samt osCommerce og PGW.

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 11:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anders,

Vi kan tilbyde dig hosting netop til OSCOMMERCE for 83,33 per måned, uden bindingsperiode, uden opsigelse.

Ligeledes kan vi - hvis du har det behov - hjælpe dig med rettelser og ændringer i din kode.

Du kan se mere om os på www.togidata.dk - Vi har ikke private på serverne - udelukkende egne erhvervs kunder.

Du velkommen til at kontakte mig for yderligere info.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 12:44

Hej Anders,

Jeg har sendt dig en direkte besked angående dette, da jeg ikke er sikker på det har sin relevans her :)

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra Kastrup
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:10

Prøv at ta' et kig på goldenplanet:

http://www.goldenplanet.dk/

Deres løsninger er godt nok lidt dyrere. Men jeg kender flere med gode erfaringer med dem

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 21:04

Hej!

Tak for svarene.

Jeg vender tilbage i morgen eller overmorgen med en endelig beslutning! Smile

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 09:45

Hej Anders!

Vi har vores egen dedikeret server, med masser af plads og hastighed til din shop :-) -  198,- pr. måned.

Vi er naturligvis også behjælpelige med telefon og email suppport :-)

Kontakt os for mere info :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)