Hej. Jeg har netop launchet vores nye site for udlejning af netværksudstyr hvor det er muligt at leje servere & netværk til primært net/lanparty således at man er sikret at dette kører 100% optimalt. Vi har mulighed for konkurrenceafvikling af forskellige spil som køres på vores spilservere . Hvad synes i om sitet ? Er min information sigende eller mangler jeg noget ? Vi bøvler stadig lidt med vores kontaktformular så kontaktsiden virker lidt træls. Sitet er lavet oven på ModX som er Opensource PHP CMS
Jeg glæder mig til at høre fra jer |
Hej Kasper
Umiddelbart en fin side, jeg ville dog savne noget information omkring jeres kapacitet hvis jeg stod og skulle arrangere et netparty (Det er dog mange år siden jeg var med til at afholde TheParty sidst...)
Her tænker jeg på hvor mange switchporte i kan levere.
Jeres pris for kørsel ligger under statens takster, hvilket virker som en dårlig forretning?
Jeg kan ikke lige lure om jeres priser er med eller uden moms? (umiddelbart må de jo være uden moms når der intet nævnt om moms)
Under servere er der nogle formuleringer der ikke giver mening som de er formuleret nu : "SCSI diskene kører i RAID5 og sikrer både sikkerheds og stabilitet.." - Sikrer sikkerheds?
Og så synes jeg ikke at en 400 Mhz Xeon maskine med 1 Gb ram virker synderligt hurtig i dagens Danmark, set i forhold til de nye servere vi netop har købt hjem med Quad-Core Xeon 3,0 Ghz og 8 gb ram.
Jeg ville nok vælge at skrive noget hvilke opgaver jeres serverpark kan løse, og ikke gå så meget i detaljer med det tekniske bagved, ellers kunne i jo bruge al jeres tid på at opdatere når i skifter en harddisk eller køber en ny og hurtigere server.
Lav nogle cases med et netparty med x deltager og y servere og fortæl hvad det koster, så er det noget jeres målgruppe nemt kan forholde sig til.
En kontaktformular hvor man f.eks. kan bestille et tilbud og vælge hvor i verden det skal holdes, hvor mange gæster man forventer osv, og så kan I give et tilbud ud fra det kunne måske også være et hit?
Sidst men ikke mindst, så vil jeg anbefale dig ikke at bruge de firmalogoer du bruger, medmindre du da naturligvis har fået lov til at benytte dem i din markedsføring. (Jeg ved ihvertfald at det førstnævnte firma der har et navn der henleder tankerne på noget småt og blødt, har meget strenge krav for hvor, hvordan og af hvem deres logo må gengives)
Det var lige mine umiddelbare kommentarer til din side.