Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføring af adsense indtægter

Side 7 ud af 7 (66 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 21-09-2006 06:29:47 Forfatter: Roscoe
Sådan er det jo med ''bindende svar''. Spørgsmålene skal formuleres, så SKAT kan svare ''ja'' eller ''nej''.

Længere nede i skrivelsen er der taget udgangspunkt i ét faktisk eksempel - et af mine sites, kostaplanen.dk, så jeg er ikke længere bange for at falde udenfor uagtet, at begundelsen er kortfattet. På en måde er det vel også meget rart, at alle kan forstå begrundelsen uden, at skulle læse sig gennem flere siders kancelisprog

Som udgangspunkt skal svarene kunne besvares med ja eller nej, men det kan man ikke i 9 ud af 10 tilfælde. Dem der tror det i Skat er reklamefolk m.v. og ikke skattefolk.

Der er ingen tvivl om at du falder ind under svaret, men det interessante her er hvad andre kan bruge det til.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 18:52

"Der er ingen tvivl om at du falder ind under svaret, men det interessante her er hvad andre kan bruge det til. "

Samtlige andre danske brugere af Adsense kan vel bruge det til noget

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 22:38
Det må man sige men der kan være andre varianter hvor det ikke lige er adsense indtægter det handler om hvor afgørelsen kunne have haft en præjudicerende værdi, hvis den havde været bedre begrundet (og var truffet centralt i systemet).   

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Tilmeldt 26. Oct 06
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 10:01
Du må meget gerne sende mig en PM med et link også!

Mvh Ken

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 18:51

Kan ikke længere hitte ud af, hvem jeg har sendt til og hvem jeg mangler. Derfor kommer linket her:

Pass: notax

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 14:45

Gammel tråd jeg hiver frem her, men hvad sker der når den nye rapportering i Dkr træder i kraft? Så er det Google Ireland man indgår kontrakt med og dermed er det indenfor EU.

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE

"Den part, som udgivere indgår kontrakt med, ændres fra Google Inc. til Google Ireland Limited.

* Udgivere har ansvaret for betaling af eventuelle lokale skatter i deres lovgivningsområde. Google udsteder kun momsrefusioner til udgivere med en adresse i Irland.

* Den gældende lovgivning ændres fra californisk lovgivning til enten engelsk eller lokal lovgivning."

Side 7 ud af 7 (66 indlæg)