Da jeg efterhånden har meget erfaring med Photoshop men godt kunne tænke mig at uddybe og udvikle mit potentiale, har jeg besluttet mig for at jeg gerne vil gå mere i dybden med mine grafiske evner og evt. løfte det fra hobby-stadie til et evt. karriere-stadie på sidelinien med mine fuldtidsstudier.
Jeg har søgt og søgt, men kan simpelthen ikke finde nogle aftenkurser eller sommerkurser hvor man får deltids - eller fuldtids undervisning i nogle uger. Helst i Københavnsområdet.
Jeg vil gerne gøre det ved siden af mine fuldtidsstudier, og foretrækker derfor enten aften - eller sommerkurser så jeg samtidig kan passe mine studier.
Er der nogen der har nogle erfaringer med lign. kurser eller kender folk der har? Evt. erfaringer, links eller anbefalinger?
Så er der reelt set kun meget få muligheder. Enten kan du støve en aftenskole op, søg på ordende aftenskole+photoshop. Eller du kan satse på at min kollega indenfor det grafiske kursusmarked igen afholder en grafisk camp ~ sommerkursus. Læs om sidste års arrangement på http://www.grafiskcamp.dk/
Alternativt kan du lede efter fjernundervisning aka elearning eller du kan være ekstremt disiplineret og snuppe et tutorialbaseret kursus hos www.totaltraining.com - eller www.lynda.com - de er de mest strukturerede videotutorialsites pt.
Du ville helt klart få det bedste udbytte, hvis du kunne komme i lære hos Benny. Han kan trylle i de skide Adobe programmer :-)
... men hvis du kunne være interesseret i at arbejde profesionelt med grafisk design, så kender jeg måske en virksomhed der ville hyre dig. Hvis du ikke har nogen stor erfaring så vil de nok kun give en sulteløn, men du ville komme til at arbejde med faget på rigtige kundeopgaver og få en masse feedback. Smid mig en mail eller PM hvis det er interessant, så sætter jeg dig gerne i kontakt :-)
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline