Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningsmand søger IT partner

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen der har forstand på at udvikle databaser a-la DATINGSIDERNE så har vi et nyt koncept og en ny målgruppe der er overset, vi kan og vil tilbyde medejerskab/partner.

Kort sagt mangler vi personer der kan og vil lave en sådan hjemmeside.

Vi har et hosting firma og firma- navn

Projektet er gennemarbejdet som en opgave på universitetet herunder kundeundersøgelse m.m

Vi har undervisning og salgsfirma (20 år) så vi kan klare firma strategier: salg, markedføring og regnskab.

Søren

Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:44

Hejsa

Jeg er ikke selv programmør, men har arbejdet med virksomheder i udlandet de sidste 3 -4 år, ud fra denne erfaring kan jeg stort set få lavet alt, til en pris der ligger langt under priserne herhjemme.

Jeg kan også sætte jeg i kontakt med disse virksomheder og så kan i selv stå for hele udviklingen, dette foregår over mails, msn messenger og evt. tlf.

det kan i evt. overveje og så sende mig en mail.

christian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:47

Når du siger alé datingsiderne, hvad mener du så helt præcist?

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:35

Hej Søren

Lige for at få det afklaret. Er der "kun" tale om betaling med ejerandel af projektet?

Det er lidt nemmere af få afklaret lige den detalje før man begynder at bruge for meget energi på et projekt som man har vidt forskellige forventninger til.

Jeg håber ikke ovenstående bliver opfattet på nogen negativ måde, det er bare ikke en type projekter som er noget for os.

Mvh Peder

Tilmeldt 15. Feb 09
Skrevet kl. 20:35

Hej Christian

Tusind tak for dit svar, det kan i sandhed være en mulighed at overveje, vi har ikke tænkt på det før nu. Vil lige overveje en sådan disposition og så vende tilbage. tak

Venlig hilsen

Søren

Tilmeldt 15. Feb 09
Skrevet kl. 20:40

Tak for din henvendelse

Hvis du forestiller dig dating siden dating .dk hvor personer kan finde hinanden, ja så er du meget tæt på, vi ønsker at kunne finde en freelance programør der kan lave et sådant site.

Vi holder kortene ind til kroppen men det er en rimelig mulighed for en større site, vi vil naturligvis få en del omkostninger med at starte dette op....

bare spørg igen 

Tilmeldt 15. Feb 09
Skrevet kl. 20:55

Hej Mikkel 

Se nedenstående tråd, jeg fik svaret den forkerte !!!

Du kan eventuelt skrive direkte på min mail soren@sol-company.dk 

Se hjemmeside www.sol-company.dk

venlig hilsen

Søren

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)