Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny motionsside -> www.perfmon.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har lavet en løbe/cykle side. Jeg kunne godt tænke mig lidt feedback i forhold til funktionaliteten og brugervenligheden. Og eventuelt lidt ideer til ting i syntes mangler. Siden er her:

http://www.perfmon.dk

eller her:

http://www.performancemonitor.dk

I må meget gerne oprette ruter og indtaste tider, selvom det ikke er rigtige tider.

Jeg ved godt at det ikke er en decideret iværksæter side, men jeg er igang med at lave en del sider som skal være gratis at bruge, og så finasieret via reklamer. perfmon er så den første der er blevet færdig. Det er nok den med mindst potentiale, men der har været sjovt at lave.

Historien bag, er egentlig at min kone meldte mig til et halv marathon, og så måtte jeg overveje, om jeg skulle træne, eller lave en hjemmeside der kunne fortælle mig hvordan det gik med min trænning :-)

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 02:42

Har du tænkt på at sælge konceptet til en større motionsside som iform eller motion-online? Jeg synes det virker som et rimeligt coolt koncept, men jeg har svært ved at se, hvordan du vil nå ud til en bred målgruppe. :-)

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 03:05

chrholck:

Har du tænkt på at sælge konceptet til en større motionsside som iform eller motion-online? Jeg synes det virker som et rimeligt coolt koncept, men jeg har svært ved at se, hvordan du vil nå ud til en bred målgruppe. :-)

Nu er idéen bestemt ikke ny. I form som du nævner har haft denne funktion i mange år. Men cool website alligevel...

I forms Ruteplanner

/Shock

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 03:10

Ved nærmere eftertanke synes jeg faktisk bedre om din. Det at man kan sammenligne med geografiske område og alder gjorde udslaget Smile

/Shock

Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:04

Nej, jeg havde nu ikke tænkt mig at sælge konceptet.

Siden bliver bare gratis at bruge, og så håber jeg på lidt penge igennem google ads. (Ikke noget stort).

Der er dog mange konkurerende sites, og jeg ved ikke hvor mange løbere der er i DK, ej heller hvor mange der har lyst til at bruge et sådant site. Men nu må vi se.

Mange tak for jeres svar.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)