Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er rigtig sur

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jun 08
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer, nogen som har en ide om hvem og hvor man skal klage over toldere?

De har i min seks collier som jeg har modtaget, skulle skære tapen op, og har i de 5 skåret så dybt, at de har skåret hul i mine varer.....

Og så var alle mine vare pakket i plastik poser, som beskyttelse og dem har de så åbnet et par stykker af og undladt at pakke dem ind igen, og nu er de varer beskidte....!!

Hvor er det trælst!

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 08:28

Har du haft deklareret dine varer korrekt? Vi fik 10 kasser leveret for et par uger siden, som ikke engang var forsøgt åbnet.

Måske har du bare været uheldig.

Mht. at klage, så må du gå til det toldkontor der har håndteret dine varer. Jeg håber du får noget ud af det, for de kan seriøst være tunge at danse med :-s

- Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 06:05

Hej ! Du tager billeder af det der er ødelagt og hvordan det er foregået !

Så henvender du dig til Skat og beder om at klage over deres arbejde, det er der ikke noget problem i !

Men nu er at du skal sikrer dig at dine vare har været pakket forsvarligt ! Og det vil sige at man ikke umiddelbart kan komme til at skære i en vare ved at åbne en kasse med en boxcutter (hobbykniv) da en export kasse jo skal have dobbelt lag karton i top og bund ! For når den har det skal man skære igennem et lag karton for at komme ned til varen ! Ellers ville alt for meget blive ødelagt når folk åbnede kasserene !

Told undersøger mindrer end 1% af alle forsendelser der kommer ind, de tager dem som der ser mærkelige ud på papiret og stikprøver ! Så det er ikke noget man kommer til at opleve tit !

Klag hvis du mener du har ret

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)