Hvad synes i om min hjemmeside? Formålet med siden er at have et forum for spil, film og musik. Derudover vil der dagligt være nyheder mm. Siden er endnu ikke helt færdig da den lige skal rettes til i brugervenligheden. Projektet er i første omgang for at blive bedre til hjemmesider og måske på sigt tjene lidt penge på reklamer.
Håber i kan lide den og har lyst til at blive medlem. www.forumedia.dk :)
Ps. jeg har tilmeldt min hjemmeside på Google, MSN og Yahoo. Har oprettet konto til adwords, Adsense og opretten en fangruppe på Facebook. Har i andre forslag til hvordan jeg kan gøre siden mere synlig?
jeg er ikke lige i din målgruppe, men umiddelbart er det en flot side. Hvad er formålet med Playstation Store uge 7? Man kan jo ikke klikke på link, så jeg går ud fra at din målgruppe ved hvad det går ud på?
tv-oversigten burde slette gårsdagens programmer. De færreste vil vide hvad de kunne have set i går eller i forgårs.
Har kikket lidt på den, det rent tekniske kan jeg ikke gå så meget ind i.
Farve spillet på siden ser ud til at virke. Giver ikke for mange forstyrelse, og teksten står klart og tydeligt.
En ting der irriterer er at I linker til samme side tre steder fra, Hvilket er spild af links, efter min mening, så evt del den side op sådan at man ikke kommer ind på det med link på link på link. Er ikke noget som er mere irriterende end dette.
Men ellers et flot stykke arbejde.
Nu er jeg nok i målgruppen, som en barnlig spillende mand i midt 30'erne, som gerne får tæsk af de unge mennesker på internet spillene. Men ellers tror jeg mere siden henvender sig til de mere unge under 26 år. Hvis jeg ikke gætter helt forkert.
Tusind tak for svarende. Jeg er i gang med at prøve at ordne det der med at siden linker til samme sted 3 forskellige steder. Synes jeg nemlig også selv er lidt dumt men har ikke lige fået det ordnet:)