Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forhandlere til Bzcure Online backup

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Bzcure søger samarbejdspartnere/forhandlere, der er i kontakt med små virksomheder og hvor online backup kan indgå som en del af den ydelse eller de produkter, som allerede tilbydes af partneren.

Jeg tænker selvfølgelig på oplagte emner som IT-supportere, IT-konsulenter, web- og softwarebureauer, mv. men det kunne også være revisorer, advokater og assurandører som jo også har en stor berøringsflade med små virksomheder.

Samarbejdet vil være provisionsbaseret og al efterfølgende support varetages af Bzcure.

Produktet er som nævnt online backup, der er nemt at gå til, kan sammensættes fuldstændigt efter kundens behov, hvad angår plads, historik, mv og er 100% sikkert (al data er krypteret). Prisen er yderst konkurrencedygtig ifht. konkurrerende løsninger. Se evt. mere om produktet på www.bzcure.dk

2 GB Gratis Online Backup på www.bzcure.dk
Be secure with bzcure.

Fra København
Tilmeldt 12. Jun 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:18

Hej Jesper.

Det var en fryd at læse dit post - Jeg har ledt efter dig!
Dvs. jeg har ledt efter en Online backup løsning hvor jeg kan fungere som reseller. Du er meget velkommen til at sende mig noget materiale og en beskrivelse af jeres provisionsaftaler.

Mvh. Vincens 

Vincens R. Mink
Konsulent

Mink IT
tlf: 60 71 33 71
web: www.mink-it.dk
email: vrm@mink-it.dk 

Fra Varde
Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 9
Fra  Computeit, I-Style.dk Skrevet kl. 13:34

Hej Jesper

Kan du ikke kontakte mig ang. det at være forhandler.

Jeg er nemlg på udkig efter  backupløsninger til små virksomheder, som nettop er min målgruppe.

Mvh Claus Ibsgaard

www.computit.dk

Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:22

Flere private kunder efterspørger en nem backup løsning. Så send gerne mere information til info@zepzion.com inkl. provisionsvilkårene + evt. yderligere salgsmateriale.

Fra København
Tilmeldt 12. Jun 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 16:20

Efterfølgende har jeg testet BZcure og jeg må indrømme at der endnu er mange børnesygdomme. Jeg oplevede at brugergrænsefladen hang, fordi det ikke er trådprogrammeret. Det sender et dårligt signal til mine kunder, især når de er bange for at miste deres data så skal brugerinterfacet bare være 100% solidt. Derfor har jeg valgt at bruge iDrive, jeg er meget tilfreds med deres løsning, som i kan teste her.

Jeg håber at BZcure har fået styr på børnesygdommene og jeg har modtaget en god service fra deres salgspersonale, så jeg forsøger ikke at kaste med mudder, men de var endnu ikke helt klar til mine kunder.

Vincens R. Mink
Konsulent

Mink IT
tlf: 60 71 33 71
web: www.mink-it.dk
email: vrm@mink-it.dk 

Fra Holstebro
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 18:14

Det er beklageligt, at Vincens har fået et dårligt indtryk af klienten, men jeg er nødt til at kommentere udtalelsen om, at det ikke er trådprogrammeret. Dette er selvfølgelig IKKE korrekt, og da jeg er ret sikker på, at Vincens ikke har set kildekoden, undrer det mig lidt, at han vover sig ud i udtalelser omkring implementeringsdetaljer.

Jeg er selvfølgelig meget interesseret i at høre, hvad I mener, da jeg alene er interesseret i at få et så tillidsvækkende produkt som muligt. Dertil vil jeg tilføje, at på trods af, at der indtil nu næsten ingen salgsindsats har været, er der allerede hundredvis af tilfredse brugere - både private og erhverv. Jeg kan kun opfordre andre til selv at gøre sig sine erfaringer og danne sig sin egen mening. Det er gratis at oprette en Bzcure konto. Og når I har gjort det , må I meget gerne fortælle mig om det.

2 GB Gratis Online Backup på www.bzcure.dk
Be secure with bzcure.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)