Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål omkring websites

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Feb 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoes

Jeg går i øjeblikket og fifler med et par idéer til nogle websites jeg gerne vil have lavet, men jeg er lidt i tvivl om hvor omfattende og dyre de muligvis vil være, så jeg håber i kan hjælpe mig lidt.

Ved den første har jeg en feature som jeg gerne vil have indbygget i sitet. Det handler om at man skal kunne oprette en post i et forum og så tilføje tekst til en anden tekst, lidt ligesom en taq wall. Der skal være mulighed for at alle kan klikke sig ind, og tilføje lidt, og der skal helst komme lidt flere beskrivelser op når man markerer en tekst der alledrede er skrevet.
Det skal helst være sådan at det kun er personen der har oprettet posten som vil komme til at kunne printe den ud, så der skal også være noget med at man skal oprette en bruger på sitet.

Den anden tror jeg er lidt mere omfattende. Der skal blandt andet være:

- Mulighed for oprettelse af profiler med billeder
- Kalender hvor der kan bestilles tider, hvorefter ejeren af profilen vil få besked
- Forums
- Galleri med mulighed for at uploade billeder
- En søge formular over profilerne
- Mulighed for at anmelde forskellige ting med beskrivelser og stjerner

Håber at i kan give mig et prej om hvad de to ting hver for sig evt. vil komme til at koste?
Kan i ud over sige mig hvad et site kun med forums vil koste at få lavet?

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 16:23

Hej

Du maa gerne sende beskrivelsen til bratsch@ofir.dk saa vil jeg gerne komme med en pris paa opgaven!

MVH Adam

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 16:26

Vi kunne også godt være intresseret, men skal bruge lidt mere forklaring ang projektet før jeg kan komme med en pris. Smid mig en mail på thomas@aboutweb.dk mvh Thomas

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 01:01

Hardrup:

Kan i ud over sige mig hvad et site kun med forums vil koste at få lavet?

Det kan du downloade gratis. Blot søge på "free forums" på Google

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)