Hej Aminobrugere Jeg er igang med at starte en webshop op, der forhandler modetøj til piger (kjoler, toppe, bikinier, osv.), jeg kender ikke meget til at oprette hjemmesider og håber derfor der er nogle der har et bedre kendskab til det, der har lyst til at hjælpe lidt. Jeg vil gerne bruge magento, men forstår simpelthen ikke hvordan det fungerer, er der nogen der kan tilbyde hjælp til at lave en webside med magento, vil jeg være meget taknemmelig. Jeg har en klar idé om hvordan siden skal se ud, hvilke produkter og lign. der skal sækges samt hvilke funktioner jeg har brug for på siden. Derudover har jeg købt domænenavn og en SMALLsite dertil på NETsite.dk.
Er der nogen der kan hjælpe mig videre med websiden herfra?
(Jeg har lavet en "prøveversion" med scannet.dk, som kan ses her: http://641342.buildyourownshop.com/det er dog langt fra hvad jeg ser som færdig udgave - men en side der er i retning af hvad jeg ønsker mht. stil osv.)
På forhånd tusind tak for hjælpen :) |
Hej
www.powerhosting.dk hjælper os med vores nye magento-shop. Jeg har kun godt at sige om dem. PRofessionelle, hurtige, fair priser og meget hjælpsomme.
Hilsen Morten