Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til magento - opstart af webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminobrugere

Jeg er igang med at starte en webshop op, der forhandler modetøj til piger (kjoler, toppe, bikinier, osv.), jeg kender ikke meget til at oprette hjemmesider og håber derfor der er nogle der har et bedre kendskab til det, der har lyst til at hjælpe lidt. 

Jeg vil gerne bruge magento, men forstår simpelthen ikke hvordan det fungerer, er der nogen der kan tilbyde hjælp til at lave en webside med magento, vil jeg være meget taknemmelig. 

Jeg har en klar idé om hvordan siden skal se ud, hvilke produkter og lign. der skal sækges samt hvilke funktioner jeg har brug for på siden. Derudover har jeg købt domænenavn og en SMALLsite dertil på NETsite.dk.

Er der nogen der kan hjælpe mig videre med websiden herfra?

(Jeg har lavet en "prøveversion" med scannet.dk, som kan ses her: http://641342.buildyourownshop.com/det er dog langt fra hvad jeg ser som færdig udgave - men en side der er i retning af hvad jeg ønsker mht. stil osv.)

På forhånd tusind tak for hjælpen :) 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 21:02

Hej

www.powerhosting.dk hjælper os med vores nye magento-shop. Jeg har kun godt at sige om dem. PRofessionelle, hurtige, fair priser og meget hjælpsomme.

Hilsen Morten

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 21:09

Jeg kan sagtens hjælpe dig til en yderst fornuftig pris, kontakt mig på thomas@aboutweb.dk

mvh Thomas

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 22:22

Er helt enig med Morten. Brug powerhosting og få din shop imorgen

Burde næsten have provision :-)

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 22:53

Hej

Du er da velkommen til at kontakte mig for at få et godt tilbud på tilpasning af din magento-shop. Nu ved jeg godt nok ikke hvad powerhosting tager for at hjælpe dig med en webshop, men jeg vil da godt give dig et tilbud alligevel.

Kontakt mig evt. gennem min hjemmeside: http://pwm.dk/contact.php

Du kan også se lidt referencer på min hjemmeside Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 23:26

Hej,

Jeg kan tilbyde en gratis opsætning af Magento Commerce på vores server

Vi kan også hjælpe med at importere data  f.eks via en CSV fil.

Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 16:53

Hej 

Først vil jeg lige sige tak for alle de fornuftige henvendelser og gode råd. Det har været en enorm hjælp til at komme godt og sikkert igang med projektet.

Dernest vil jeg nævne, at jeg har bestemt mig for at benytte mig af powerhostings tilbud - jeg har udover herinde, kun hørt godt om dem, og de har været enomt hjælpsomme. 

Endnu en gang tusind tak for hjælpen herinde, og tak for alle de henvendelser og tilbud jeg har fået - det har været svært at vælge imellem. 

MVH Benedicte

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)