Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design, feedback

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder og roder med mit kommende firmawebsite, som jeg skal lave som 4. semester eksamensprojekt på mmd. uddannelsen.

Sitet er at se her:

http://soederberg-indretning.dk/nyt4

Den er som I nok kan se lavet i flash.

Den ligner ingen andre indretningssider, så jeg mener selv at jeg skiller mig ud fra mængden, men kommer mit budskab nok ud?

Hvad synes I siden signalerer?

Proffesionalisme eller det modsatte?

Kreativitet?

Jeg glæder mig til noget feedback og konstruktivt kritik.

Hilsner Lone, multimediedesign studerende...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 13:39

Som du selv skriver, så ligner den sikkert ikke de andre.....du skiller dig ud ;o)

Men hvordan skal folk finde dig på fx. google?

Måske skulle du spørge en seo-ekspert om, hvorvidt det er en god idé kun med flash på forsiden....

Anyway.....sjov side ;o) (måske virker den på mig......lidt for grafisk-designer-agtig - har set nogle stykker som din hvad 'koncept' angår)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 13:46

Tak for dine kommentarer :)

Jeg har dog sat flashen ind på en index.html side, med meta keywords, descriptions, og en sidetitel, det mener jeg burde være nok...

Jeg har ikke problemer med at finde mine andre flash sider som også er sat ind på en html side, på google....

Jeg har ligeledes googlet indretningssider, boligstylist sider mm. og har ikke selv set nogen indenfor dette område, der laver noget lignende.... :)

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 13:52

Hej Lone,

Har siddet og kigget lidt på siden.
Og ang. hvad du vil signalere, så bliver jeg lidt i tvivl.

Hvad præcist vil du gerne signalere?
Ingen af de brugte elementer har fx samme perspektiv, hvilket formentlig er med vilje, men virker ikke særlig overbevisende på mig - hvad angår indretning.
Jeg ved det er svært at finde elementer der har samme perspektiv, men spørgsmålet må være - om du så skal finde et ægte billede, hvor alle elementer er at finde på billedet fra begyndelsen - og på den måde gøre billedet interaktivt.

Dine links har nogle problemer når de skifter ved "hover" funktionen. Men det burde være lige til at rette :)

Nu kan jeg se at du både skal have blog, nyhedsbrev, galleri, videoer og musik. Hvilket jeg vil tro er i overkanten. Men da jeg selv er multimediedesigner, ved jeg hvor vilde underviserne bliver når de ser alle medier presset ind i ET website.

-------------------------------------------------------------

Noget andet er... at det kan virke lidt *ahøm* sjovt - at du laver sengen/sovesofaen være ydelser.
Det kan være meningen - men jeg vil umiddelbart tro det sender nogle delte signaler :D

Håber det var noget feedback du kunne bruge.
Du skal have alt mulig held og lykke med dit projekt!!

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:54

Hej

Ser fin ud, ligner lidt nogle PC spil fra 90'erne.

Giver dig ret i at det ikke er noget som man ser så tit. Udseendet.  Men noget som jeg bider mærke i er at avisen som der ligger på gulvet, er et kendt mærke. Er ikke lige det bedste, da man tit ubevidst vil, kunne henføre en til at have en holdning til dette. Og desuden, findes der firma'er som vil gå langt for at få erstatninger, når deres varemærke eller firma navn bliver brugt, uden tilladelse. Bla. anlægger jeg sag, hver gang, nogen bruger mit firma navn som referance uden mit skriftlige samtykke. Mere et princip. Da jeg ikke vil have mit firma navn associeret med politik eller andre organisationer eller firma'er som vedgiver en politisk holdning.

Men ellers virker den fin. Og det virker også logisk. Og selve designet er jo en smagssag. Og kommer også an på branche og hvad man vil udtrykke.Mvh

Kenneth

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 13:55

Så lige din blog....

Hvis jeg var dig... Så ville jeg tage udgangspunkt i den - når du skal lave dit firma website - den har jo noget af alt det bolig lir man går og kigger efter, når vi snakker inspiration etc... coolt nok! :)

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 14:06

Emil:

Det med at tingene ikke har samme perspektiv, det er ikke med vilje, men jeg har svært ved at lave det i samme perspektiv.

Har fundet nogen 3d møbler jeg har sidddet og rodet med, men er nok ikke lige den bedste til 3d studio max he he....

Men jeg prøver da....

Ja lærene elsker alle de forskellige elementer, så de bliver, jeg synes også det er meget interessant, mine videoer håber jeg bliver bedre med tiden... de skal vise før, under og efter billeder af mine projekter.

Ha ha, havde ikke lige tænkt over det med ydelser og sofaen, det må jeg lige bytte om på... tak for at du gjoprde mig opmærksom på det.

Ja, bloggen skal integreres mere i sitet, på en eller anden måde....

Men det er et godt værktøj til at komme ud til folk..... :)

Kenneth: Oki ja det med avisen havde jeg ikke lige tænkt over, den må jeg udskifte, tak for det....

Et spil fra 90´erne he he, oki....

Interessant at se hvad folk synes..

Når man sidder med det selv så stirrer man sig blind....

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 15:37

Jack, lige en lille bemærkning.

Søgte på indretning+boligstylist og lå som nr. 4 på google. med min nyeste side.

Derefter søgte jeg bare på boligstylist og lå i starten af side 3.

:)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:04

Hej Lone.

Jeg synes idéen med opsætningen er superfed.
Men synes selve indretningen der er på siden, uden at du må misforstå mig, minder lidt om et børneværelse. Jeg ved ikke om det er det der meningen,
men i hvertfald mener jeg ikke at det har nok relationer til indretningsfirma.

Hvilken målgruppe taler vi om, du skal have denne her side ud til ?

Hvis du er interesseret, kan jeg stille dig videre til nogle 3d-animator-studderende, der kan hjælpe dig med at modellere møbler osv.
Hvis dette er tilfældet er du meget velkommen til at sende mig en PM, eller en mail på nils@np3design.dk

Med venlig hilsen
Nils Pedersen
NP3Design.com

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 16:33

Hej Nils.

Det var ikke meningen det skulle ligne et børneværelse, og målgruppen er ikke så snæver, at siden kun skal henvende sig til børnefamilier.

Men private, der savner inspiration og et nyt pust i deres indretning.

Siden skulle gerne signalerer kreativitet, og at min indretning er anderledes., me det twist....

Jeg skal lige på et valentinsophold med min kæreste, men skriver lige til dig imorgen :)

For det lyder da lidt interessant.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)