Hej Nu har jeg i et stykke tid skrevet feedback til andres hjemmesider her på Amino, men nu springer jeg ud i det og beder jer om at bedømme min!
Lidt om historien bag hjemmesiden: Jeg lancerede det nye design (det der er på hjemmesiden nu) i slutningen af 2008. Hele idéen med designet er selvfølgelig at sælge mine produkter: Hjemmesider, programmering og andre løsninger. Med det nye design har jeg lagt vægt på at det skal være simpelt. Det skal være nemt at se hvad jeg tilbyder og det skal være nemt at se hvad kunderne synes om mit arbejde, mit firma og mine produkter. Samtidig viser jeg gerne mine referencer frem, så potentielle kunder har noget at forholde sig til. Mine produkter henvender sig specielt til iværksættere der "blot" skal have en side der præsenterer deres firma og løsninger. Dette skyldes dels priserne, men også at jeg godt kan lide at arbejde med de mindre sider, og rådgive folk om deres første hjemmeside. Sidst, men ikke mindst, prøver jeg at lede mine kunder frem til kontaktsiden, hvor man kan få et uforpligtende tilbud.
Så mit spørgsmål til jer her på Amino er egentlig:
Link til hjemmesiden: http://pwm.dk Skriv løs! På forhånd tak |
Hej Peter.
Først og fremmest vil jeg sige, at det er et super flot design.
Mit spørgsmål til dig er først og fremmest: Hvem er vi ? "Vi laver din hjemmeside hurtigt og billigt".
Og appropro, er det ikke farligt at skrive at du/I laver den hurtigt ? Hvad med hellere at skrive at I har korte tidsrammer, eller følger deadlines til døren, noget derhen af ?
Og hvad med at fortælle lidt om, at I levere en professionel og høj service som Flemming Busk også nævner det I din Testimonial ?
Og måske skulle du bare have en side med Testimonials i stedet for at de kører konstant på hver enkel side?
Hvad med support ?
Jeg håber du kan bruge min kritik til noget konstruktivt.
Jeg synes at din hjemmeside virker overskuelig og brugervenlig.
Jeg synes den virker troværdig : )
Ha' en god dag.
Med venlig hilsen
Nils Pedersen
NP3Design.com