Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom med feedback til min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu har jeg i et stykke tid skrevet feedback til andres hjemmesider her på Amino, men nu springer jeg ud i det og beder jer om at bedømme min! Smile

Lidt om historien bag hjemmesiden:

Jeg lancerede det nye design (det der er på hjemmesiden nu) i slutningen af 2008. Hele idéen med designet er selvfølgelig at sælge mine produkter: Hjemmesider, programmering og andre løsninger.

Med det nye design har jeg lagt vægt på at det skal være simpelt. Det skal være nemt at se hvad jeg tilbyder og det skal være nemt at se hvad kunderne synes om mit arbejde, mit firma og mine produkter.

Samtidig viser jeg gerne mine referencer frem, så potentielle kunder har noget at forholde sig til. Mine produkter henvender sig specielt til iværksættere der "blot" skal have en side der præsenterer deres firma og løsninger. Dette skyldes dels priserne, men også at jeg godt kan lide at arbejde med de mindre sider, og rådgive folk om deres første hjemmeside.

Sidst, men ikke mindst, prøver jeg at lede mine kunder frem til kontaktsiden, hvor man kan få et uforpligtende tilbud.

Så mit spørgsmål til jer her på Amino er egentlig:

• Er designet "godt"?
  • Lykkes det for mig at præsentere mine hovedkompetencer og produkter?
  • Sælger det?
  • Virker hjemmesiden og firmaet troværdigt?
  • Andre kommentarer?

Link til hjemmesiden: http://pwm.dk

Skriv løs! På forhånd tak Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:55

Hej Peter.

Først og fremmest vil jeg sige, at det er et super flot design.

Mit spørgsmål til dig er først og fremmest: Hvem er vi ? "Vi laver din hjemmeside hurtigt og billigt".
Og appropro, er det ikke farligt at skrive at du/I laver den hurtigt ? Hvad med hellere at skrive at I har korte tidsrammer, eller følger deadlines til døren, noget derhen af ?

Og hvad med at fortælle lidt om, at I levere en professionel og høj service som Flemming Busk også nævner det I din Testimonial ?

Og måske skulle du bare have en side med Testimonials i stedet for at de kører konstant på hver enkel side?
Hvad med support ?

Jeg håber du kan bruge min kritik til noget konstruktivt.
Jeg synes at din hjemmeside virker overskuelig og brugervenlig.
Jeg synes den virker troværdig : )

Ha' en god dag.

Med venlig hilsen
Nils Pedersen
NP3Design.com

Fra Randers
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 147
Fra  Brickmedia Skrevet kl. 11:59

Hej.

Jeg synes at dit website virker rigtig godt. Det er tydeligt at du har brugervenlighed og enkelthed højt prioriteret. Det er også tydeligt at det er det der er højt prioriteret når du leverer produktet. Fine referencer. Måske skulle du placere referencerne anderledes på referencesiden. Man skal scrolle ned for at se eksempler og folk er lidt hurtige på knapperne tænker de først at der ikke er nogen. (det gjorde jeg) En anden ting er at når man klikker på et eksempel kunne jeg se en fordel i at referencen popper op i et nyt vindue, sådan at man ikke forsvinder fra din flotte hjemmeside. Man kommer jo nemt til at bare at lukke vinduet og gør man det så kan man se sit skriveborg og så tænker man fuck. Hvad var det nu hjemmesiden hed.

Men ellers synes jeg det fungerer helt kanon og din hjemmeside er rigtig flot.

- Morten Hyldgaard.

Tilmeldt 20. Dec 08
Skrevet kl. 12:06

Hej Nils

Mange tak for dit svar. Det kan jeg helt sikkert bruge til noget. Nogle gange kan man jo godt stirre sig lidt blind på sådan noget, og så må man spørge andre om råd Smile

Jeg har valgt at skrive "vi", fordi jeg enkelte gange benytter mig af eksterne leverandører, hvis der er noget jeg ikke selv kan klare. Selvfølgelig er det et enkeltmandsfirma, og jeg vil ikke prøve at blæse det større op end det er. Tværtimod synes mine kunder at det er fedt at det bare er mig, og de ved hvor de kan få fat i mig, hvis der skulle være noget de er i tvivl om. Alligevel har jeg valgt at skrive "vi" da jeg synes det er mere passende. Er du grundlæggende uenig? For jeg er da åben for forslag, og ændrer det gerne, men nu ville jeg bare lige forklare Smile

Det andet med at vi laver hjemmesiden "hurtigt" skal nok omformuleres. Tak. Du har muligvis også ret i at jeg skal holde mine udtalelser fra kunderne på én side, og så i stedet bruge forsiden til at fortælle lidt om produkterne. Jeg vil bare gerne have at folk læser om min kundeservice, da det er noget jeg går højt op i.

Det var lidt svar til det du spørger om, og jeg kunne helt sikkert bruge din kritik Smile

Hej Morten

Tak for dine kommentarer. Det vil jeg tænke lidt over. Jeg tror du har ret i at der skal laves lidt om på referencesiden. I det hele taget har jeg halvt fortrudt at jeg har lavet den kæmpe "header" i toppen. Det ser fedt ud, men det giver også nogle udfordringer mht. resten af indholdet på siden Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:59

Hej Peter.

Jeg kender det kun alt for godt. Har siddet og programmeret min egen side, www.np3design.com her de sidste tre uger, har været herinde på Amino og få konstruktiv kritik, hvor der bland andet var et svar med at jeg kunne bruge en tekstforfatter, til at formulere og sælge mine produkter og jeg bedst muligt.

Det er så rellateret i, at jeg nu har kontakt med en i Aarhus, som jeg har aftalt med, at han skal skrive mine tekster om. Så det glæder jeg mig meget til at se, hvad der kommer ud af det.

Jeg kan naturligvis godt forstå dig nu, når du skriver "vi", med at du outsourcer dine opgaver. Spørgsmålet er bare om det ikke var bedre, at lave en profil-side (om pwm), der fortalte helt udelukkende om hvad I lavede, hvordan I gør, hvilke kompetencer I har osv. Håber du kan følge mig ?

Et forslag kunne være, at udarbejde en brainstorm, altså simpelthen skrive alle de ting du synes der skal ind på siden, og derefter enten få en ven, kæreste mv. til at lave en. Det giver nemlig et rigtig godt billede af, ikke mindst hvad du selv synes der skal ind på siden, men også hvad "kunderne" mener.

Jeg er ked af at min tekst bliver så lang, det var ikke meningen, men for at kunne forklare dig ordenligt hvad jeg mener om din side, og hvilke idéer jeg kan bibringe den, kan dette ikke undgåes : )

Med venlig hilsen
Nils Pedersen
NP3Design.com

Tilmeldt 20. Dec 08
Skrevet kl. 13:10

Hej Nils

Det gør skam ikke noget at du skriver meget - det er kun fint!

Desuden er det jo herligt at man kan få hjælp herinde. Nu ser jeg lige hvad der ellers kommer af kommentarer de næste par dage, og så vil jeg gennemgå de forslag jeg har fået, og se hvad jeg vil ændre på siden Smile

Jeg har også oplevet en af mine kunder få hjælp af en tekstforfatter. Selvfølgelig fik kunden nogle "ok" tekster, men jeg var nu ikke voldsomt imponeret, så lige det mht. at få én til at forfatte min tekst på hjemmesiden holder jeg mig fra. Men tak for forslaget/oplysningen alligevel.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:16

Hej Peter

Jeg har kikket lidt på din hjemmeside. Ikke at jeg selv har verdens fedeste hjemmeside, tværtom, men er rent håndværk, som er programeret fra bunden, og ikke i et flot design program.

Først så synes jeg den ser flot ud, farve kombinationerne ser ud til at virke, virker ikke hård at læse, da kontrasterne er holdt nede.

Noget som jeg synes man bliver lidt snyt af, er at du har alle dine referancer kørende i vinduet, når man så kikker idine referancer, er der ingen overraskelser.

Men ellers kan jeg godt lide enkelthed, der er ikke links på links som man tit ser. Og som giver en, en dårlig, når man skal klikke 45 gange for en enkelt oplysning.

Fortsæt det gode arbejde.

MvH

Kenneth

Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:31

Hej Peter,

Først og fremmest vil jeg give de andre ret. Det ER en flot side du har fået lavet, og dit flow der leder hen til kontakt ser umiddelbart ud til at kunne fungere. Skal jeg alligevel give lidt feedback (og der kan diskuteres om det er en smagssag) så ville jeg nok på en eller anden måde indramme indholdet. Lige nu flyder det let sammen med baggrunden og kommer til at virke en smule rodet. Måske noget du kan overveje til når du laver din næste redesign.

Dbh.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)