Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Levering af Logo?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Give
Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man skal levere et LOGO, hvad skal kunden så have med? og i hvilket format skal det leveres? er det KUN logoet kunden skal have? Er blevet helt i tvivl...

Håber i kan hjælpe-

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:06

Jeg synes, det virker som et pudsigt spørgsmål at stille, hvis du sidder og laver logoer professionelt. Men de formater, kunden har og kan få brug for, vil jeg da mene...

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 21:10

Ja. Det med formaterne maa du diskutere med kunden. Desuden er det god service at komme med flere udkast.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:14

Kunden skal som minimum have et jpg, som han selv kan se og en vektorgrafik som et trykkeri kan bruge til noget fornuftigt,.
Jeg vil mene, at det er afgørende, hvordan kunden har tænkt sig at bruge det. Hvis det en meget lidt IT-erfarine kunde, der insisterer på selv at lave alt i word og powerpoint, så skal han have gif, png, jpg i adskillige formater, så han ikke selv får ødelagt noget ved at skalere op og ned og komprimere i utålelige amatørprogrammer.

mvh Hans

Fra Give
Tilmeldt 13. Feb 09
Skrevet kl. 13:51

Jeg synes ikke det er et mærkeligt spørgsmål at stille.. laver ikke logoer professionelt.. endnu...!! Men mit mål er at komme til det,,.. og man for jo ingen informationer om hvordan man gør tingene, hvis ikke man spørger... syns den besked giver en rigtig dårlig stemning... til jer andre.. tak for svarene...!!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:56
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Troelsen:

Jeg synes ikke det er et mærkeligt spørgsmål at stille.. laver ikke logoer professionelt.. endnu...!! Men mit mål er at komme til det,,.. og man for jo ingen informationer om hvordan man gør tingene, hvis ikke man spørger... syns den besked giver en rigtig dårlig stemning... til jer andre.. tak for svarene...!!

Jeg skrev det for at informere andre om, at når man ikke har styr på, hvilke formater et logo skal leveres i, skal kunden ikke forvente at få et professionelt stykke arbejde udført. Og risikerer måske derfor fejl. Dermed ikke sige, at du ikke kan finde ud af at lave logoer.

Men hvis du mener det seriøst at ville udarbejde logoer til folk, synes jeg da, et kursus i illustrator ville være en rigtig god start. Deri kan du tegne alt, du måtte ønske og gemme det i hvilket format, kunden måtte ønske. På et kursus vil du også altid kunne svar på, hvilke formater folk har brug for.

Held og lykke med det.

Fra Give
Tilmeldt 13. Feb 09
Skrevet kl. 14:03

Jeg har jo lige skrevet at jeg ikke laver dem profesionelt endnu, så der er jo ik noget at informere andre om... men tak... og jo mener det seriøst...

havde nu tænkt mig at lave dem i photoshop.. men hvis illustrator er bedre, vil jeg da afprøve det.. :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:05

Illustrator er klart det bedste, da du kan arbejde i vektorer, og logoet dermed kan skaleres ligeså tosset, du ønsker. Filen bliver desuden ikke nær så tung, som hvis du skal lave det samme i Photoshop... Men Illustrator kan utrolig meget, så et kursus kan klart anbefales.

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 15:12

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)