Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problem med at få den rette artikel på forsiden i Joomla 1.5

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey! :)

Jeg har et lille problem med Joomla...  Burde det ikke være artiklen 'produktoversigt' som dukkede op på forsiden? Se screenshot her:
http://www.searchambition.dk/forside.jpg 

Sitet ligger på www.searchambition.dk/headhunting
Hvis jeg går ind og afpublicerer Outplacement-artiklen, kommer der fejl på siden med at den mangler artikel 45 = outplacement... men jeg vil have produktoversigten forrest! :)

Nogen der kan hjælpe?! :)

Med venlig hilsen

Christian :)

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 15:25

Et bud:

Du skal ind i hovedmenuen og vælge din forside. Når du er inde under den, skal du over i parametrene på højre side. Under parametre - avanceret skal du sætte kategorisortering til "Nej, kun efter primær sortering" og primær rækkefølge til "sortering".

Skriv lige hvis det ikke virker. 

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Fra  Tame Skrevet kl. 15:42

Hmm... jeg kan ikke lige spotte hvor det er jeg skal ændre parametrene for forsiden, når jeg går ind på hovedmenu--> forside --> (screendumpet fra før).

Hvis du ser på screendumpet, hvor er det så de skulle gemme sig? :)... Me no see!! :)

Tak for hjælpen indtil nu :)

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 15:45

Du skal ikke ind på forsiden, men derimod det menupunkt der er din forside. Det kommer til ved at (såfremt du ikke har ændret for meget i opsætningen..) gå ind under menuer, vælge din hovedmenu. Herunder vælger du punktet "hjem", "forside", eller hvad den hedder hos dig. Her kan du sætte parametre.

Det andet du er inde i er til at styre hvilke artikler der er på forsiden og deres rækkefølge. Men den rækkefølge kan være ligemeget hvis du har et parameter stående som overskriver rækkefølgen og soterer dem efter noget andet.  

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Fra  Tame Skrevet kl. 15:56

Ahh.. der var den :-)...

Der er vist gået fredag eftermiddag i den :-)!

Tak for hjælpen Michael! :)

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 15:59

Det var så lidt :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)