Tja, prøv at nærlæse mine 2 første beskeder. Forretningsplanen er det bærende. Og i det projekt, du har tænkt dig, vil jeg nok satse en del på egenkapital-delen og uddybning af hvad kapitalen skal bruges til og hvad er exit-planen (også for investors penge) hvis det ikke lige går som forventet. Og investor er også nødt til at forholde sig til dig (som beskrevet tidligere), så det skal du også vægte. Jeg vil mene, at hvis du allerede nu ikke har nogen væsentlig egenkapital så vil jeg anbefale at du overvejer om du skal bruge mere tid på projektet. Jeg ved ikke, hvad lånekapitalen skal dække, men hvis det er køb af immaterielle aktiver, så bliver et op ad bakke for dig. Det er muligt at det synes som en god forretning og at der er gode muligheder, men er det også det for dig (hvad er din erfaring indenfor dette område?) Hvis du kan tjene mange penge ved minimum indsats - hvorfor gør det meste af verdens befolkning så ikke det samme? Det er vanskeligt at beskrive alt nærmere i detaljer, så du skal nok have fat i en, der kan supervise din forretningsplan og sikre at den hænger helt sammen. Håber at det hjælper dig. Hilsen Jakob |
Hej.
Ja det er jo også både frækt og respektløst at behandle en interesseret investor på den måde.
Så kan det være vanskeligt at blive taget seriøst en anden gang...
Håber da han har lidt dårlig smag i munden...