Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide? Ja...! Økonomi? Nej!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen.

Jeg har en ide som jeg gerne vil føre ud i livet.

Jeg vil selvfølgelig ikke røbe for meget idet at hvis ideen ikke er brugt så kan alle og enhver bruge den.

Men jeg kan fortælle så meget som at det drejer sig om at spare penge på benzin? Tænker at der jo sandsynligvis nok er mange der syns benzinen idag er bare lidt for dyr?

Men jeg mangler som sagt pengene til at starte det her op. Jeg har kontakterne til at det hele kan lade sig gøre. Men mangler blot det financielle.

Så hvis du er interesseret i det her. Så prøv at send mig en mail og lad os snakke nærmere.

Med Venlig Hilsen

Jimmie Thor

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:32
Nok en god ide lige kort at skrive lidt mere konkret, f.eks. hvor mange penge det drejer sig om.

Er det 100.000 eller 10.000.000 kr.
Tilmeldt 1. May 06
Skrevet kl. 17:29
Jeg kan i princippet ikke komme med et konkret bud på hvor meget vi snakker om! Men Det drejer sig om en service for bil ejere som gør at de kan spare små beløb hver eneste dag!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:34
"Men jeg mangler som sagt pengene til at starte det her op."

Jeg tror der hentydes til, hvor meget du har brug for, for at starte op. Ikke hvor meget du kan spare bilejerne for :)
... hvis det drejer sig om de magneter, som man sætter på brændstoftanken/slangerne, eller piller man putter i tanken, synes jeg du skal tænke dig om en ekstra gang. Det er noget skidt, som FDM har bevist, ikke hjælper det fjerneste.

Sørg for at have en dokumenteret effekt, og stol ikke bare på en eventuel leverandørs "eksperter". Det vrimler med amerikanere, med en professor-titel, der gerne vil tjene en ekstra skilling, ved at ligge navn til diverse uholdbare undersøgelser.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 18:31

Er der tale om en rabat-kort lignende aftale med de forskellige tanke?

Tilmeldt 1. May 06
Skrevet kl. 19:31
Igen er det svært for mig at sige hvad det præcis drejer sig om.

Da jeg så kan være 110 % sikker på at min ide vil blive snuppet for næsen af mig.

Men uden at røbe for meget vil jeg sige at jeg har aftaler med de forskellige tankstationer og så kan jeg vejlede kunderne om hvordan de sparer penge?

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 20:30
Du har stadig ikke skrevet hvor meget kapital, som du mener, at du skal bruge?
Tilmeldt 1. May 06
Skrevet kl. 17:18
Igen er det svært for mig at sige præcis.

Men jeg vil umiddelbart skyde på at mit budgetbehov ligger omkring 15-20.000 kr.

Så det er ikke nogen stor investering.

Har bare ikke selv den slags penge!

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:26
Når beløbet er så lille ville jeg gå i banken, hvis din ide bare er nogenlund god, så ville der ikke være nogle problemer i at låne disse penge. Med mindre du er listen i RKI eller har lign problemer.

En investor ville skulle have LANGT mere ud af det end banken ville kræve. 
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)