Nu har jeg siddet og kigget et par minutter... Mere tænker jeg ikke der skal til, hvis det skal være førstehåndsindtryk. Synes godt om navnet - det er ret nemt at huske og "giver god mening".
Rent designmæssigt, bliver jeg lidt forvirret. Sort logo vs. grå menu? 3 forskellige farver baggrund, af grå, blågrå, hvid? Noget grønt af Danmark i toppen vs. det GULE Danmarkskort?
Noget jeg ville gøre:
Jeg ville integrere logoet i øverste menu, så der var en helhed i toppen, og det ikke bryder med det efterfølgende grønne natur billede. Jeg ville benytte en af de grønne nuancer i billedet, som farve til at lægge på det Danmarkskortet i stedet for det der gule halløj. Evt. brug den blå baggrundsfarve websitet har til havet på Danmarkskortet. De autosteder (som bliver fremhævet i bunden), ville jeg lægge mere langs med bunden, lidt fladere look som går fra venstre til højre, så det harmonerer. Brug samme røde farve som den brugt på billedet, så virker det ikke så "alarm alarm" agtigt.
Jamen man skal ikke spørge hvis ikke man ønsker kritik
Emil , mit logo skulle gerne fremstå som mørkegrønt, og det er/var med vilje lagt "ovenpå" resten af toppen som et visitkort :-)
Det gule Danmarkskort er lavet en anelse iøjefaldende for at vise folk hvor de skal klikke, der er der en del der har svært ved, de ringer til mig via kontaktsiden som de godt kan finde ????
Som resultat af dette har vi åbnet døgnvagt for at alle skulle kunne finde ud af det, plus hvis du sidder og er kørt i stykker , gider du ikke bruge 5 min på at finde den rette leverandør / transportør
Okay, det med logoet - hhmm, mit photoshop kalder farven: #162836 , hvilket ligger i den blå til sorte skala her. Så det kan godt tænkes der sker en fejlfortolkning i min browser det skal jeg ikke kunne sige. Men selve farven gør heller ikke så meget ;-)
Jeg tror bare der er brug for mere harmoni. Umiddelbart tror jeg at du skal tænke mere i at guide folk gennem et overskueligt website, end at lade ting være iøjenfaldende og dermed lade dine objekter "kæmpe" mod hinanden.
Ang. døgnvagten - tror jeg også 100% at det er en super god beslutning, da det er hvad folk skal bruge på det givne tidspunkt. Det er ikke alle der kan komme på nettet med deres mobil etc. ;-)
Netop fordi du har den "brugervenlige" løsning i den "akutte situation" hvor telefonen er svaret. Bør du gøre mere ud af brugervenligheden og udtrykket på websitet, når det skal tage sig af alle de andre potentielle kunder.