Du skriver dine produkter også skal være i brug, og det er tøj du sælger.
Jeg er ud over iværksætter også fotograf, og da du skriver du ikke har andet en et spejlrefleks kamera, ville jeg tage udendørs på nogle flotte lokations med en eller flere modeller.
At lave studie billeder hvis du ikke har noget ordentligt lysanlæg er svært, for ikke at sige umuligt!
Udendørs billeder bliver til rigtig flotte ved at benytte det naturlige lys, og måske supplere lidt med en reflektorskærm, for eksempel bare en billig flamingo-plade.
Hvordan skal den reflektor skærm bruges? Skal der stå en ved siden af den der fører kameraet med skærmen, eller hvordan benytte man sådan en? Hvad skal det reflektere?
Jeg er fuldstændig enig med Ludvig. Det kræver en del mere end bare et godt kamera at tage gode produktfotos.
Havd er det for nogle produkter? Er det tøj, hvor der skal bruges menneskelige modeller eller er det mindre produkter, som kan være i en papkasse?
Hvis du bor i nærheden af København kan det evt. være at jeg kan hjælpe dig. Jeg er dog nødt til at vide mere specifikt, hvad det drejer sig om. Send mig gerne en PM; så tager vi den derfra.